sobota, 14 maja 2016

OOTD COACHELLA


Coachella to świetne wydarzenie, na którym na pewno chciałby być każdy kto choć trochę interesuje się modą,muzyką czy gwiazdami. Outfity opierały się głownie na strojach z frędzlami, stylu Boho, dżinsie, koronkach ale również  skórze. 
Oglądałam przeróżne zdjęcia ze stylizacjami osób czy to tych sławnych czy też nie i powiem szczerze byłam pod wrażeniem jak świetnie ludzie tam byli ubrani! Sama chciałabym pojechać w przyszłości na to wydarzenie i poczuć ten klimat, nacieszyć się słońcem, pozytywną energią płynącą od ludzi którzy tam są ale również od najsławniejszych muzyków śpiewających na scenie.
 W tym roku wystąpili między innymi: Rihanna, Ellie Goulding, Calvin Harris, Sia, Major Lazer. Nie zabrakło oczywiście ikon sławy takich jak: Maffashion, Jessica Mercedes, Chiara Ferragni, Kylie Jenner, Kendall Jenner, Kristina Bazar, Vanessa Hudgens, Victoria Justice, Vita Sidorkina. Ja osobiście od pewnego czasu zakochałam się w tym wydarzeniu i czekam na Wasze opinie na jego temat. Teraz wstawię Wam stylizacje z trzech dni Coachelli różnych gwiazd. Miłego oglądania.


DAYS 1 


























DAYS 2



























DAYS 3 


































MY NAME IS AGNIESZKA BUT I LIKE WHEN YOU CALL ME AGA OR AGNES. I AM 16 YEARS OLD GIRL LIVING IN POLAND, FOLLOW ME IN MY SOCIAL MEDIA
EMAIL: LADY.AAGNES@O2.PL.

26 komentarzy:

  1. Jeju cudowny post.
    Pozdrawiam
    Będzie mi bardzo miło jeśli wejdziesz na mojego bloga napiszesz komentarz i zasubskrybujesz jeśli ci się spodoba
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepszy post :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak długo czekałam i jestem zachwycona! Świetny post <33

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten post to cudo <3 Super wszystkie stylizacje *.* /Kasia Lewandowska-Reus .

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post i super zdjecia 👌 Coachella to faktycznie swietne wydarzenie, mam nadzieję że się kiedyś tam spotkamy😂 Pozdrawiam😉

    OdpowiedzUsuń
  6. Super post :) Czekam na kolejny, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mega post! Bardzo bym chciała sie tam pojawic

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam tego typu festiwale :)
    Super zdjęcia i ogólnie fajny pomysł na post!
    Mój kanał na yt

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham takie festiwale:)
    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Jednym z moich marzeń jest pojechanie na festiwal na Coachell'i. Można zobaczyć dzięki niemu mnóstwo pomysłów na stylizacje :)
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  11. Uważam że Jessica wygrała wszystko swoimi stylizacjami!
    Super post! Pozdrawiam serdecznie http://hdshua.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie by było pojechać na taki festiwal i wyluzować i dobrze się bawić .Najlepiej wyglądała Kylie jenner i Jessica Mercedes :)

    Zapraszam do mnie :
    thedorotha.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny post ! Coachella ma ten swój unikatowy klimat :) Tez marzy mi się kiedyś pojechać na to wydarzenie ;)

    Zapraszam również na swojego bloga:
    http://www.coconeyla.pl/

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny wpis, wpadnij do mnie jak masz czas https://starstrucklandyouth.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam Jess i Kylie :)
    malwinabeczek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny post, najbardziej utkwiła w mojej głowie stylizacja Kylie i Maff :)
    ulciiakblog

    OdpowiedzUsuń
  17. Chciałabym na to pójść kiedyś. Może mi się uda. :) Ludzie są tam genialnie ubrani i nikt na to nie zwraca uwagi a u nas ludzie juz by patrzyli spod byka ;/
    flvcko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne w coachelli jest to że wszyscy są równi,ludzie wysokiej sławy sami podchodzą i mam nadzieję że w przyszłości sama się tam pojawię :)
    KLIK <--Zapraszam na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny post, jeden z najlepszych :) czekam na następny i tym razem może więcej Twoich zdjęć kochana :* PS. Wiem, że musiałaś długo czekać :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Genialne stylówki! :)

    Piąteczka? :)
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Coachella to jedno z moich marzeń! Wszystkie stylizacje są świetne :)
    maddelines.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń