sobota, 21 maja 2016

INTERVIEW - LILA JANOWSKA


Mam dla Was post, którego już raz dodałam i bardzo Wam się spodobał dlatego też chciałam zrobić kolejny taki wpis. 
Będzie to wywiad z blogerką(http://www.lilajanowska.com/) oraz youtuberką(https://www.youtube.com/channel/UCKNOEUPDezGLslIAjv_e0Gw/featured) Lilą Janowską! Mam nadzieję,że jeśli Jej nie kojarzycie to dowiecie się coś o Niej poprzez ten wywiad.  Będę pytać o bloga, gdyż to najbardziej każdego ciekawi.


1. Może tak na początek opowiedz jak zaczęła się twoja przygoda z blogiem i ile już to wszystko trwa. :)

Bloga prowadzę od prawie dwóch lat, a zaczęło się spontanicznie, wpadłam na taki pomysł i wcieliłam go w życie, mój chłopak bardzo mi w tym wszystkim pomógł.

2. Jak słodko, że twój chłopak wspiera Cie i można powiedzieć, że dzięki niemu to wszystko jest tak jak teraz. 
A jak radzisz sobie z tym, że w szkole byłaś lub jesteś nadal wyśmiewana i krytykowana?

Nie przejmowałam się tym, miałam cel i do niego dążyłam, a kiedy zaczęły pojawiać się sukcesy to ludzie nagle przestali się z tego śmiać :) 

3.Oo i tu dokładnie widać jak ludzie bezpodstawnie mogą kogoś oczernić, a jak ktoś coś osiągnie nagle zmieniają zdanie. 
Jakie były twoje trzy najlepsze współprace z których najbardziej jesteś dumna?

Właśnie! Przede wszystkim Timex , dzięki tej marce miałam okazję udać się do Londynu na otwarcie ich nowej kolekcji, poza tym wszystkie współpracę są dla mnie jednakowo ważne i z każdej z osobna jestem dumna :)

4. Oj naprawdę zazdroszczę wyjazdu do Londynu, ale zasłużyłaś! Jestem bardzo ciekawa czy miałaś kiedyś takie trudne chwile, że przyszło Ci na myśl by usunąć bloga?

Dziękuje, nie nawet nigdy  tym nie pomyślałam.

5.Naprawdę nie masz za co dziękować, prawdę zawsze trzeba powiedzieć, zwłaszcza gdy jest ona pozytywna i ucieszy drugiego człowieka :)
 Co Cie tak naprawdę najbardziej motywuję? Ludzie, którzy piszą Ci pozytywne komentarze czy jednak bardziej jakieś profesjonalne współprace czy może i to i to? 

Myślę, że sama siebie motywuję, staram się być coraz lepsza w tym co robię i to jest mój główny cel.

7. Bardzo taka niespotykana odpowiedź, ale w bardzo pozytywnym sensie :) 
A czy choć trochę zmieniło się twoje życie poprzez założenie bloga?

Jasne! Przede wszystkim otworzyło się przede mną wiele drzwi o których istnieniu nie miałam nawet pojęcia, dodatkowo pokonałam swoją nieśmiałość i poznałam masę świetnych ludzi. 

8.Blog daję wiele korzyści, nie tylko tych materialnych - i tu właśnie mamy tego przykład :)
 Ostatnie pytanie na podsumowanie. Czy wiążesz swoją przyszłość z blogiem?

Z pewnością nie przestanę blogować, a jak to się dalej potoczy zobaczymy za jakiś czas,

Dziękuje Ci bardzo, że zgodziłaś się na to bym przeprowadziła z tobą wywiad i pozdrawiam cieplutko :)

Ja także dziękuje :)

Także ja od siebie mogę powiedzieć tyle - Lila naprawdę wydaję się być przemiłą, sympatyczną osóbką, która zawsze będzie miała czas na odpisanie, a nawet by czytelniczka Jej bloga przeprowadziła z Nią wywiad :) 

MY NAME IS AGNIESZKA BUT I LIKE WHEN YOU CALL ME AGA OR AGNES. I AM 16 YEARS OLD GIRL LIVING IN POLAND, FOLLOW ME IN MY SOCIAL MEDIA
EMAIL: LADY.AAGNES@O2.PL.

22 komentarze:

  1. supeer post! :*

    <3<3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy wywiad, można z niego wywnioskować że każda blogerka może osiągnąć sukces tylko trzeba do niego dążyć :)
    Pozdrawiam
    Lovett Lov

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post i w ogóle super, że Lila zgodziła się na ten wywiad <3 Gratuluję :* /Kasia Lewandowska-Reus .

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny wywiad :)
    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialne pytania jak i odpowiedzi! Lilę śledzę już dłuższy czas, jest cudowna!
    Karolina
    Mój blog: http://karolinaprzybyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Lilę śledzę już od pewnego czasu i uwielbiam ją i jej styl. Ciekawy wywiad :)

    MÓJ BLOG [KLIK]
    Snapchat - MEOWTIX

    OdpowiedzUsuń
  8. super, że przedstawiasz blogerki które uchodzą za gwiazdy jako normalne dziewczyny!
    Mój blog
    Mój kanał
    FanPage

    OdpowiedzUsuń
  9. Super post
    Będzie mi bardzo miło jeśli napiszesz u mnie komentarz i zostawisz subskrybcję jeśli spodoba ci się mój blog
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Super pytania odpowiedzi, blog i post
    Bedzie mi milo jesli zajrzysz do mnie na bloga zostawisz tam komentarz i jesli spodoba ci sie blog to subskrybcje
    Ja na pewno sie wtedy odwdziecze
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Lilka musi być świetna osobą!

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam Lilę, ma cudowny styl i publikuje bardzo interesujące materiały :)

    Pozdrawiam cieplutko, Karolina! : )
    carolinecupcakecc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny post, jak zawsze :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. super, że zgodziła się udzielić Ci wywiadu:) rzeczywiście wydaje się być przemiła:)
    www.kayleenbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Muszę Ci powiedzieć, że niezła z Ciebie dziennikarka! Jestem naprawdę pod wrażeniem, w jaki sposób zadawałaś pytania :) Profesjonalizm bym rzekła ;)
    Zresztą ta Lila Janowska wydaje się być sympatyczna ;)
    Obserwuję i pozdrawiam :) W wolnej chwili zapraszam do siebie ;)

    http://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Małymi kroczkami a do celu, każdy może że osiągnąć to co zamierza, wystarczy troszkę samozaparcia :)
    Wywiad udany!
    Ja osobiscie blokuje dla odstresowania :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  17. Te uwielbiam Lilę i dlatego z miłą chęcią przeczytałam wywiad, choć miałam nadzieję na coś dłuższego haha :D

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny post :)
    Zerknij, będzie mi miło :

    efeel.wordpress.com

    << PRZEKĄSKI PONIŻEJ 100 KCAL, Jak jeść zdrowo, bez wyrzeczeń? ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. Super post, coraz lepsze postępy!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawy post :) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ciekawy wywiad :D
    Pozdrawiam cieplutko xx
    markovaallie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń