piątek, 1 kwietnia 2016

ULUBIEŃCY MARCA

Dziś mam dla Was ulubieńców marca. Jak zwykle będą cztery kategorie:



*kosmetyki
*filmik
*czasopismo
*muzyka

Pierwsze będą kosmetyki :

* Ziaja (krem do rąk, krem do twarzy(kuracja antybakteryjna) oraz tonik zwężający pory:


1. Krem do rąk 


Ten krem super mi się sprawdza, dostałam go od mojej przyjaciółki na mikołaja i od tego czasu nie rozstaje się z nim. 

2.Krem do twarzy (kuracja antybakteryjna)


Tego kremu używam już od jakiegoś roku, sprawdza mi się naprawdę bardzo dobrze. Nie wyskakują mi jakieś wypryski, a jeśli coś się pojawi to szybko znika.

3. Tonik zwężający pory:


Ogólnie ja używam codziennie rano i wieczorem tych trzech produktów ; kremu do rąk,twarzy i toniku. Nie zamieniłabym ich na żadne inne produkty! Tonik również sprawdza się świetnie.

* Żel antybakteryjny 


Tego żelu używam od dość niedawna bo jakiś dwóch-trzech miesięcy. Przynajmniej ja nienawidze mieć takich nie świeżych rąk, dlatego zawsze w szkole bardzo często go używam i jest naprawdę okej.

Następna kategoria to filmik:



Chyba każdy wie, że Ariana ma cudowny głos ale często są oskarżenia że jednak wyciągają jej wysokie dźwięki itp. Tutaj właśnie możecie się przekonać, że Ariana faktycznie ma naprawdę świetny głos i żadnych poprawek Jej nie trzeba.

Trzecią kategorią są czasopisma:


*Glamour 


Tutaj jak widzicie na okładce jest Maffashion. Cieszę się, że spełniła swoje marzenie będąc na okładce Glamour ale również Jej bardzo gratuluje. Kwietniowe wydanie bardzo mi się spodobało, gdyż jest tam dużo wiadomości o  internecie(osobach sławnych, youtuberach,blogerach)

*VOGUE


Jak wiecie już z mojego bloga, od kilku miesięcy kupuje regularnie tą gazetę i jestem zachwycona. Uważam, że VOGUE jest gazetą na najlepszym poziomie razem z Glamour.

Już ostatnią kategorią jest muzyka: 


* 7 years - Lukas Graham


* Justin Bieber - Company


* Ariana Grande - Dangerous Woman


MY NAME IS AGNIESZKA BUT I LIKE WHEN YOU CALL ME AGA OR AGNES. I AM 16 YEARS OLD GIRL LIVING IN POLAND, FOLLOW ME IN MY SOCIAL MEDIA
EMAIL: LADY.AAGNES@O2.PL.

26 komentarzy:

  1. bardzo lubię kosmetyki z ziaji, to są chyba jedne z nielicznych, któe sprawdzają się mi najlepiej. świetni ulubieńcy i pomysł na zdjęcia :)

    obserwuję!
    zapraszam do siebie http://meowtix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post! Jak zwykle! Kocham cię! ❤️ Zapraszam do mnie! http://misiaa0723.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post i zdjęcia <3 /Kasia Lewandowska-Reus .

    OdpowiedzUsuń
  4. Ziaję uwielbiam! Krem do rąk świetny. Seria Liście Manuka również przypadły mi go gustu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że nie tylko mi przypasowały te produkty :)

      Usuń
  5. Świetny post.
    Śliczne zdjęcia.
    Też uwielbiam piosenke 7 years. ;)
    Zapraszam do mnie :
    http://odwaznieeprzezzycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje, bardzo mi miło :)
      Wpadnę ;3

      Usuń
  6. Mega post <3 Cieszę się, że krem ci sie spodobał! :* <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post! Też używam tego toniku i świetnie się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sliczne zdjecia!
    Nie kupuje az tak czesto gazet, a pomysl na Reziego, Maff i lm96 byl swietny i to wydanie bylo genialne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny post i moim 'ulubieńcem' też był magazyn Glamour tylko że ten Brytyjski :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Również uwuelbiam Ariane ❤ Dużo słyszałam o tym toniku z Ziaji i chyba się na niego skusze ❤ Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. tonik z serii liscie manuka uwielbiam - juz ze 3 opakowania zużyłam, a nadal sie nie znudził. Używam na zmianę z tonikiem z Mixa'y :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super blog 💗 Zapraszam rozwież do mnie 😉💗 : http://vnixorn.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń