sobota, 30 kwietnia 2016

ULUBIEŃCY KWIETNIA

Jak co miesiąc mam dla Was ulubieńców. Będą cztery kategorie:



*kosmetyki
*akcesoria
*czasopisma
*muzyka

Pierwsze będą kosmetyki: 

*Korektor Bell 


Ten produkt sprawdza mi się od bardzo dawna mega dobrze. Używam go zazwyczaj by zamaskować sińce pod oczami czy drobne zaczerwienienia. Polecam każdemu kto chcę dość tani, a działający korektor.

Następną kategorią są akcesoria:

*Czapka Adidas 


Tą czapkę zakupiłam sobie w sumie dość niedawno, gdyż jak wiecie zbliża się lato, a ja uwielbiam chodzić w czapkach, a w swojej szafie miałam tylko takie, które są już na mnie za małe. Jest idealna, można sobie ją regulować i dostosować do wielkości swojej głowy.

Trzecią kategorią są czasopisma:

*Glamour Maj


Jak widzicie na okładce jest Chiara Ferragni! Jeśli ktoś śledzi mnie od dłuższego czasu to wie, że ja ją uwielbiam. 
Jest to bardzo popularna zagraniczna blogerka - informacja dla tych którzy nie wiedzą. 

* VOGUE MARZ


Gigi Hadid na okładce, w gazecie Jej sesja zdjęciowa i inna jak zawsze świetna zawartość.

Ostatnią kategorią jest muzyka: 

* Jason Derulo - If it ain't love 



* Alesso, Nico & Vinz - I wanna know 


* Ariana Grande - Let me love you 



MY NAME IS AGNIESZKA BUT I LIKE WHEN YOU CALL ME AGA OR AGNES. I AM 16 YEARS OLD GIRL LIVING IN POLAND, FOLLOW ME IN MY SOCIAL MEDIA
EMAIL: LADY.AAGNES@O2.PL.

22 komentarze:

  1. Uwielbiam takie czapki z daszkiem, mam podobną, tylko że z Nike :)
    Super blog, zaobserwowałam! :)

    Pozdrawiam,
    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę vogue, ja nie mogę dorwać nigdzie, a gigi cudna :*
    www.kayleenbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. oo rposze chiara na okladce az miło popatrzec
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Najlepszaaaa :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetni ulubieńcy, chyba kupie sobie ten korektor, tym bardziej, że potrzebuje nowego :)
    http://clauditta-blog.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń
  6. I wanna know <3 kocham
    świetni ulubieńcy :)

    http://by-klausia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Super post ;* Czapka to sztos <3 /Kasia Lewandowska-Reus .

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham GLAMOUR! W tym miesiącu muszę go mieć :) Mogłabyś podać cenę VOGUE ?
    Korektor wygląda zachęcająco :)

    http://melulka.blogspot.com - cieplutko zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Super post!! Tez mam ten korektor jest fajny tylko ze mega szybko sie kończy :/

    OdpowiedzUsuń
  10. Super ulubieńcy! Najlepsza czapka z daszkiem, kocham je i sama mam podobną tylko, że czarną :)

    Pozdrawiam i zapraszam
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Super ulubieńcy :)
    Obserwuję :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Hhaha jak kocham glamour to w tym miesiąc kupiłam ją głównie przez piękną modelkę na okładce.

    OdpowiedzUsuń
  13. VOGUE to jest jedyny magazyn jaki kupuję 😆 i jeszcze Gigi na okładce 👌 zapraszam 😘 http://grandenewspl.blogspot.com/?m=1#_=_ już niedługo wiele nowości!

    OdpowiedzUsuń
  14. Super post ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten korektor tez jest moim ulubieńcem ale na strasznie mało go starcZa

    OdpowiedzUsuń