sobota, 23 kwietnia 2016

ODPOWIEDZI NA PYTANIA



Dziś mam dla Was takiego luźnego posta, a mianowicie jak widzicie po tytule będzie to Q&A. 
Gdy powiedziałam Wam na snapchacie, że takiego posta robię dużo z Was bardzo się ucieszyło, gdyż no już nawet nie pamiętam kiedy ostatni raz taki post się pojawił.

PYTANIA:

1. Malujesz się?
2.Czym się inspirujesz?
3.Twoje hobby oprócz bloga?
4.Czy masz case? Jeśli tak to zrobisz posta na ten temat?
5.Masz swojego idola? Jak tam to kto to?
6.Jaki masz telefon?
7.Masz ulubiony zapach świeczek?
8.Czy masz rodzeństwo?
9.Jaki masz numer w dzienniku?
10.W jakiej sieci jesteś(typu orange,play,plus itp)

ODPOWIEDZI

1. Powiem tak ja bym nie nazwała tego malowaniem się, gdyż nakładam tylko krem nawilżający,na usta eos oraz korektor pod oczy. Więc sami oceńcie  czy dla Was jest to malowanie czy też nie.

2.Wybrałam to pytanie,gdyż powiem szczerze mega dużo razy to pytanie się powtórzyło. Ja można powiedzieć inspiruje się dosłownie wszystkim: tym co mnie otacza, ludźmi,różnymi stronami z inspiracjami,gazetami itp. 

3.Hmm w sumie nigdy tak o tym nie myślałam co jeszcze prócz bloga mnie tak bardzo interesuje. Ale zrozumiałam, że moim drugim takim hobby jest robienie różnego typu "układanek"i zdjęć inspiracyjnych na instagrama (jaagaxx)

4. Więc tak mam case, ale jeśli chodzi o posta na bloga to jak na razie go nie zrobię. Jest to spowodowane tym, że mam teraz sześć case. Jak kiedyś będzie ich więcej taki post na pewno się pojawi. 

5.Tak mam swoją idolkę od jakiś prawie dwóch lat - Ariane Grande. 

6. Mam IP 5c - białego.

7.Waniliowy zdecydowanie.

8.Tak mam dwóch braci.

9. Mój numerek w dzienniku to 13.

10.Plus.

MY NAME IS AGNIESZKA BUT I LIKE WHEN YOU CALL ME AGA OR AGNES. I AM 16 YEARS OLD GIRL LIVING IN POLAND, FOLLOW ME IN MY SOCIAL MEDIA
EMAIL: LADY.AAGNES@O2.PL.

22 komentarze:

  1. Super post 😄
    Też mam 13 numer w dzienniku 😄😄💕

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne odpowiedzi, bardzo lubię posty tego typu:)

    http://nataljaslowinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dokładnie, inspiracja może znajdować się wszedzie, na każdym kroku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny post! ;))

    Nowy post - zapraszam!
    Zaobserwuj jeśli ci się spodoba! ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny post ! Obserwuję od dawna :)
    http://gooodfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post/ O :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Także lubimy Ariane Grande :) jest to naprawdę utalentowana i ładna piosenkarka :) Świetne odpowiedzi zapraszamy http://agssymi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z tym w 100% :) Dziękuje.

      Usuń
  8. Super post! Przez takie posty dużo się o tobie dowiadujemy!
    Zapraszam do mnie! Wczoraj dodałam nowy post! misiaa0723.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje.
      Dokładnie, po to robię tego typu posty :)

      Usuń
  9. Waniliowe świeczki są najlepsze.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny tag! :D Lubię wanilię :)

    High Five? :)
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny post. Też mam dwóch braci <3

    OdpowiedzUsuń