sobota, 9 kwietnia 2016

MUST HAVE: SPRING 2016

Hejka.
Dziś mam dla Was post z rzeczami, które koniecznie powinny znaleźć się w Waszej szafie na wiosnę 2016 :) Zapraszam do zainspirowania się.



1. 


Takie oto kurtki możecie zakupić sobie w Stradivariusie - klik

2.


3.

Pierwsze buty to adidas superstar, drugie to nike kaishi, a ostatnie to reebok classic.

MY NAME IS AGNIESZKA BUT I LIKE WHEN YOU CALL ME AGA OR AGNES. I AM 16 YEARS OLD GIRL LIVING IN POLAND, FOLLOW ME IN MY SOCIAL MEDIA
EMAIL: LADY.AAGNES@O2.PL.

26 komentarzy:

  1. mega są te rzeczy;) fajny post:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Koniecznie muszę kupić bomberkę w kolorze pudrowego różu, jest prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj te bomberki są śliczne. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super post *.* Ta kurtka to zdecydowanie must have <3 /Kasia Lewandowska-Reus .

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam taką kamizelkę jeansową i jest supe
    Zapraszam do mnie! misiaa0723.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam taką kamizelkę jeansową i jest supe
    Zapraszam do mnie! misiaa0723.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystko posiadam, więc jestem przygotowana na wiosnę :)

    janoslights.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że taki krótki :/ Ale bardzo ładnie napisany, staranny i schludny - jak lubię :)
    Czekam już na kolejny post ! :*

    melulka.blogspot.com - będzie mi bardzo miło jeśli przeczytasz i skomentujesz mój nowy post :) Dopiero zaczynam i każdy komentarz się dla mnie bardzo liczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo, postaram się pisać dłuższe :)
      Na pewno zajrzę.

      Usuń
  9. Świetny post, czekam na kolejny <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Bomber Jacket to jest mój must have na ten miesiąc.. Chociaż jak mamy taką cudowną pogodę to sama nie wiem, czy powinnam inwestować, może lepiej już w krótkie spodenki.

    ZAPRASZAM I OBSERWUJE(Jako: Aleks Mlodz)
    http://aaleksm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto zainwestować, sama mam czarną :)

      Usuń
  11. Ahh, mam butki z nike i bardzo polecam, są niezastąpione. ;)
    Zapraszam do siebie na bloga, dopiero zaczynam, ale mam nadzieje, że choć trochę się spodoba.
    Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam te nike i są świetne :)
      Również pozdrawiam.

      Usuń
  12. planowałam zakup superstarów, ale wszyscy już je mają. ;d
    http://magdelblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bomberki są super, ale ciężko teraz znaleźć jakiś oryginalny model :/ wszystkie dziewczyny już je mają :O super post!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: klik

    OdpowiedzUsuń
  14. Bomberki zdecydowanie dominuja tej wiosny <3 Niedawno kupilam Reeboki, ale nie te klasyki, tylko bardzo podobne! Super rzeczy pokazalas i ogolnie swietny post:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Amazing choices :)
    *new follower on the blog
    http://retromaggie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń