sobota, 16 kwietnia 2016

IF YOU BELIEVE IN YOURSELF ANYTHING IS POSSIBLE


Czasem nie mogę zrozumieć jak dziewczyny porównują siebie do tych wszystkich modelek,aktorek które nieraz używają photoshopa by miały idealne ciało czy twarz. Każdy ma inne geny, inne ciało i przede wszystkim inną przemianę materii. Niektórzy są bardzo szczupli od zawsze, a niektórzy nie.
Owszem niektórzy ważą troszkę więcej ale wystarczy poćwiczyć i można osiągnąć figurę niejednej modelki! Potrzebne są tylko chęci i wszystko jest możliwe. Cytat, który ja zawsze sobie powtarzam i mi bardzo pomaga to : 

"If you believe in yourself anything is possible" 
(Jeśli uwierzysz w siebie wszystko jest możliwe)








MY NAME IS AGNIESZKA BUT I LIKE WHEN YOU CALL ME AGA OR AGNES. I AM 16 YEARS OLD GIRL LIVING IN POLAND, FOLLOW ME IN MY SOCIAL MEDIA
EMAIL: LADY.AAGNES@O2.PL.

26 komentarzy:

  1. Widzę coraz to większe postępy, widać że fotograf był bardzo utalentowany co również tyczy się osoby fotografowanej, życzę powodzenia w dalszym blogowaniu jak i również w testach gimnazjalnych. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje, staram się by moje postępy były widoczne coraz bardziej :)

      Usuń
  2. Super post!

    http://dominikamarciniak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Post świetny jak zawsze! I modelka piękna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia i bardzo motywujący post <33 Ja tak samo piszę testy gimnazjalne i mam nadzieję że Ci dobrze pójdą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, mam nadzieję że Tobie też :)

      Usuń
  5. Śliczna czapka, zdecydowanie zawładnęły tym sezonem <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny post, poza "słowiański przykuc" mnie rozwaliła, haha

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post, piękne zdjęcia :) Powodzenia na testach i czekam na kolejny wpis ❤

    OdpowiedzUsuń
  8. Super post i zdjęcia <3 /Kasia Lewandowska-Reus .

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja się nie porównuje do innych

    POZDRAWIAM:)
    M.M.MUCHA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I prawidłowo robisz :)
      Również pozdrawiam.

      Usuń
  10. Na pewno sokrzystam z tego cytatu :) Post pierwsza klasa, zdjęcia również http://diy--time.blogspot.com/ Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystko fajnie, tylko według mnie za bardzo kontrastujesz zdjęcia. Jest ogromna różnica kolorów (np na 2 i 3, całkiem inne)
    + na Twoim miejscu zrezygnowałabym z tego efektu który powoduje jakiś dziwny "blask" wokół Ciebie.
    Pozdrawiam i życzę dalszych sukcesów w blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie używałam kontrastu tylko rozświetlenia. Musiałam, gdyż zdjęcia wyszły dość ciemne ;) Dziękuje i również pozdrawiam.

      Usuń
  12. Porównywanie się do innych dziewczyn może prowadzić do chorób psychicznych, ale jeśli ktoś dobrze czuje się w swoim ciele i według innych ma trochę więcej kilogramów, myślę, że nie powinien ze sobą nic robić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem, jeśli dobrze czuje się sam ze sobą to niech nic nie zmienia :)

      Usuń
  13. Bardzo fajny post i łądne zdjecia, Najbardziej podoba mi sie Twoja stylizacja, jest genialna! Widze ze moda na czapki z daszkiem bardzo szybko sie rozprzestrzenia :D

    Mó Blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam taką samą kurtkę, tylko w innym odcieniu:) Fajna stylizacja i wygląd bloga.

    www.maggielissima.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny blog, cudownie piszesz :P
    mirabill.blogspot.com
    P.S. świetne snapy :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne masz te włosy!! Ale zetnij ahahah na taka długość co pokazywałas na snapie 🖐🏽👊🏽

    OdpowiedzUsuń