sobota, 5 marca 2016

ULUBIEŃCY LUTEGO

Cześć.

Dziś mam dla Was ulubieńców stycznia. Będą cztery kategorię :

* kosmetyki
* filmik
* akcesoria
* muzyka 

Pierwsze będą kosmetyki : 

* Szampon i odżywka AUSSIE


Tych produktów do włosów używam już od pewnego czasu (jakoś 3 miesiące) i bardzo dobrze mi się sprawdzają. Szampon jak i odżywka mają cudowny zapach, świetnie się je nakłada i po wypłukaniu włosy nie są takie gładkie jak po tych wszystkich innych produktach, tylko są lekko szorstkie co pokazuje, że są one w jakimś procencie  naturalne. Podsumuwując te produkty sprawdziły mi się świetnie!

  * Perfum Calvin Klein in2u her


Jeśli jesteście na moim blogu już od pewnego czasu wiecie, że ten perfum  zawsze Wam z całego serca polecam - tak jest też teraz! Zapach ma cudowny - taki świeży i długo utrzymujący się. Nie mam co dużo się rozpisywać na jego temat po prostu polecam każdemu kupić sobie i wypróbować.

Druga kategoria to filmik :



Filmik bardzo mi się podobał. Jest tam Justin, który gdy zaczął śpiewać piosenki i smarować kremem Jamesa od razu poprawił mi humor XDD Sami oglądnijcie i zobaczcie.

Trzecią kategorią są akcesoria :

* Koco - szal (stradivarius)


 Jestem mega zadowolona z tego koco-szalu , nazywam go tak gdyż jest bardzo duży oraz ciepły. Od dawno chciałam go sobie kupić i to zrobiłam. 

* Torebka (CCC)


Tutaj jak widzicie jest torebka, którą głównie kupiłam na moje bierzmowanie ale tak mi się spodobała, że na pewno będę ją nosiła wszędzie gdzie będe tylko mogła! Jest bardzo ładna oraz ma wystarczająco miejsca żeby schować najpotrzebniejsze rzeczy. 

Ostatnią kategorią jest muzyka: 




MY NAME IS AGNIESZKA BUT I LIKE WHEN YOU CALL ME AGA OR AGNES. I AM 16 YEARS OLD GIRL LIVING IN POLAND, FOLLOW ME IN MY SOCIAL MEDIA
EMAIL: LADY.AAGNES@O2.PL.

18 komentarzy:

  1. Super ulubieńcy! Ja ostatnio uwielbiam piosenki Justina, zwłaszcza te z najnowszej płyty ;)

    Nowy post, zapraszam!
    Zaobserwuj jeśli ci się spodoba! ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post! Perfum z CK też jest moim fav��

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny post i super ulubieńcy <3 /Kasia Lewandowska-Reus .

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam produkty z Aussie <3 pozdrawiam : http://verqsq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja od niedawna również :)
      Również pozdrawiam.

      Usuń
  5. Kolejny świetny post! ;)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam produkty z AUSSIE.
    Ten gościu z tego filmiku jest genialny, kocham go w wolnym czasie oglądać jak śpiewa także z innymi gwiazdami.

    enjoy-lifeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja rownież je lubie oraz uwielbiam Go ogladac :))

    OdpowiedzUsuń