czwartek, 10 marca 2016

MOJA TOALETKA

  Hej Wam.
Dziś mam dla Was posta o który bardzo prosiliście i na który wiem , że bardzo czekacie.



 A mianowicie jak widzicie po tytule posta jest to wpis o mojej toaletce. Kupiłam ją w ikei w Wiedniu , ale nie martwcie się w Polsce mamy identyczną klik . Jest bardzo ładna, solidna i przede wszystkim pożyteczna. Ma bardzo dużo miejsca , którego ja nie wykorzystałam w 100 % , gdyż mogłabym np. więcej kosmetyków położyć na szkle, ale wole mieć taką dość skromną toaletke. Pytacie więc : tak na pewno pojawi się kiedyś update toaletki.



















MY NAME IS AGNIESZKA BUT I LIKE WHEN YOU CALL ME AGA OR AGNES. I AM 16 YEARS OLD GIRL LIVING IN POLAND, FOLLOW ME IN MY SOCIAL MEDIA
EMAIL: LADY.AAGNES@O2.PL.

27 komentarzy:

  1. Jaka piękna toaletka! Niedługo będę miała także swoją, już nie mogę się doczekać.

    enjoy-lifeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie urządzona toaletka. i wcale nie musi być "nawalone" jest ładnie i uprządkowane .
    ja kiedys mialam do testowania ten płyn do soczewek, ale oddałam kolezance, bo nie nosze soczewek - boje sie :P . moze kiedys sie skuszę ;]

    dodaję do obs. - http://pa2ul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje, nie ma sie czego bać :))

      Usuń
  3. Piękna toaletka! :)
    Zawsze o takiej marzylam, moze uda mi się w tym roku ją kupic :)zapraszam, http://magda-ola.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzieki za inspiracje ;* w niedziele przybywa moja nowa wieksza toaletka, i juz mam super pomysl ;***
    http://absolvedreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super post i toaletka! <3 /Kasia Lewandowska-Reus .

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej, ale zazdroszczę. Przydałaby mi się taka toaletka. ;D
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo xd
      Również pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Śliczna jest ta twoja toaletka! I jaki porządek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. też mam toaletkę z |Ikei tylko inny model, świetna organizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  9. marzy mi się taka toaletka ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna toaletka i świetny post :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dałaś mi mega inspiracje, niedługo będę miała nowy pokój i właśnie takich postów szukam :)
    http://mey-meyy.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że pomogłam :)

      Usuń
  12. piękna toaletka :) niedługo mam remont i myślę, że też coś u siebie takiego zrobię. Też mam te perfumy z Calvina! uwielbiam je! :)
    http://cheery-friendly-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje, też mi sie super sprawdzają :))

      Usuń
  13. Kiedy byłam w Ike'i zastanawiałam się nad kupnem, ale (jak na mój budżet) trochę za droga :/ Ale u Ciebie prezętuje się pięknie ❤

    OdpowiedzUsuń