niedziela, 27 marca 2016

COMING SOON - SPRING

Hejka.
Dziś mam dla Was zdjęcia z ostatniej sesji z moją kuzynką. Pytacie się ogólnie jak tam u mnie bo już dawno nie pisałam co się w ogóle  u mnie się dzieje, jak w szkole itp. Ze względu na to, że zdaje sobie sprawę , że większość z Was nie ma mnie na moim snapchacie (ladyaagnes) na którym codziennie nagrywam i mówię co się działo czy w szkole, kiedy nowy post, robię różne pogadanki oraz openboxy to powiem Wam, żę u mnie jest okej, dużo nauki przed egzaminami ale staram się dawać radę i się nie poddawać :) 









Jak może wiecie albo i nie, za jakieś trzy tygodnie piszę testy gimnazjalne. Nie ukrywam strasznie dużo kumuluje mi się różnych kartkówek czy sprawdzianów i to nie jest dobre jeśli chodzi o moją obecność na moich social media, ale nie ukrywam - staram się zawsze Wam odpisywać i być na bieżąco.  Pytacie czy się stresuje przed egzaminem, więc powiem tak i nie. Moja odpowiedź jest taka, gdyż jak na razie nie odczuwam żadnego stresu ale jak przyjdzie co do czego to będzie troszkę gorzej. Nie mogę się doczekać 21 kwietnia, gdyż wtedy będę już po testach i będę miała mega luz co mi się naprawdę przyda!








 Na zakończenie chcę życzyć wszystkim, którzy tak jak ja piszą w tym roku jakiekolwiek testy, czy to gimnazjalne czy szóstoklasisty -  powodzenia, napiszcie jak najlepiej żebyście później byli zadowoleni z wyników oraz Wesołych Świąt Wielkiej Nocy ! Bye guys..

MY NAME IS AGNIESZKA BUT I LIKE WHEN YOU CALL ME AGA OR AGNES. I AM 16 YEARS OLD GIRL LIVING IN POLAND, FOLLOW ME IN MY SOCIAL MEDIA
EMAIL: LADY.AAGNES@O2.PL.

22 komentarze:

  1. Super post i świetne zdjęcia :* :* Czekam na kolejny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje i również życze Wesołych Świąt :) Zdjęcia według mnie są super i bardzo podoba mi się to, że na zdjęciu dałaś napis z kąd jest szal i spodnie. Super pomysł 👍 Czekam na kolejny :)
    Melulka.blogspot.com - cieplutko zapraszam 💞

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne masz te włosy! Powodzenia w testach i Wesołych Świąt! <3
    >> xyumv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. JPG jak zwykle cudowne *-* Jesteś mega pozytywną osobą, fajnie się Ciebie ogl na snapie, na IG jpg są bajeczne, wszystko się komponuje jest poprostu Mega MEGA MEGA!!! Zawsze taka uśmiechnięta ^^ Masz racje stres jest niepotrzebny :) Poza tym trzymam kciuki ^^ I wesołego jajka <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo ale mile słowa, od razu humor lepszy :)) Dziekuje bardzo i pozdrawiam ;3

      Usuń
  5. Bardzo fajny ootd❤ Tez pisze w tym roku testy gimnazjalne, wiec dziekuje i Tobie rowniez powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje bardzo :) To w taki razie ja za Ciebie też trzymam! ;3

      Usuń
  6. Świetny kolor ramoneski *.* Cudownie wyglądasz<3 Szalik również bardzo fajny.
    Ja pisząc egzamin nie stresowałam się nim dopóki nie przyszedł dzień pisania ale z wyników byłam bardzo zadowolona ;)
    Powodzenia, przede wszystkim wierz w siebie i to co umiesz a dasz radę :* Nie powtarzaj sobie już niczego dzień przed egzaminem ani w dzień egzaminu, większa możliwość, że coś sb poplączesz zapomnisz.
    *ByKocur*~klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje bardzo :)) Napewno skorzystam z rady ;3

      Usuń
  7. Śliczne spodnie :) powodzenia na egzaminach!

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny outfit .Powodzenia na egzaminie , nie jest wcale taki trudny :)
    Obserwuję na snapie i na blogu też :D
    chappink.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje, miejmy nadzieje :)) Bardzo mi milo :))

      Usuń
  9. Piękny outfit, trzymam kciuki i wierze ,że napiszesz egzamin bardzo dobrze. Powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje bardzo :) Nie dziekuje ;3

      Usuń
  10. Piękne zdjęcia i super post :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna jak zawsze 😈🐷⚽️😎

    OdpowiedzUsuń