niedziela, 14 lutego 2016

WIEN Q&A

Hej.
Dziś mam dla Was odpowiedzi na pytania o Wiedniu. Pytanka zadawaliście mi na snapchacie , którego macie po prawej stronie na blogu.( ladyaagnes )
Więc nie przedłużając przejdę do waszych pytań.



PYTANIA

1. Który raz już byłaś w Wiedniu ? 

2.Czy w Wiedniu jest Starbucks?

3.Czy jest on dużym miastem?

4.Co warto zobaczyć w Wiedniu ? 

5.Jakie fajne sklepy są w Wiedniu?

6.Ile km masz do Wiednia ? 

7. Czy warto tam pojechać?

8.Lubisz tam spędzać czas?

9.Chciałabyś zamieszkać w Wiedniu?

10. Na ile wyjechałaś do Wiednia?


ODPOWIEDZI

1.Powiem szczerze jak przeczytałam sobie to pytanie sama się zastanowiłam ile ja już razy byłam w Wiedniu i powiem szczerze na prawdę się zdziwiłam bo z moich przemyśleń wynika, że jeżdżę do tego pięknego miasta od 6 roku życia , więc byłam już w Wiedniu 10 raz i nigdy mi się nie znudzi zapewniam.

2. Tak w Wiedniu jest Starbucks na chyba największej ulicy ze sklepami(coś tak jak polskie galerie tylko macie sklep czy sklepie)

3.Moim zdaniem tak jest dużym , nawet bardzo dużym miastem.

4. Tutaj przekieruje Was do posta, który zrobiłam gdy zaczynałam swoją przygodę z blogowaniem pt. Co warto zwiedzić w Wiedniu? - klik

5. W Wiedniu jest wiele sklepów takich samych jak w Polsce. Tzw. New Yorker, H&M, C&A itp, ale również są sklepy których nie ma u nas np. Forever21, Zara, Tally Weijl, Bershka( jest , ale w większych miastach) 


(tak mniej więcej wygląda taka ulica ze sklepami)

6. Ja do Wiednia mam 600 km , czyli jadę tak około 6 godzin przy dobrych warunkach na drogach.

7. Od razu bez wahania mogę Wam zagwarantować - tak warto jechać do Wiednia i pozwiedzać te wszystkie cudowne miejsca! 

8. Tak lubię spędzać czas w Wiedniu, a nawet mogę powiedzieć że wręcz uwielbiam! 

9.Zastanawiałam się dość długo nad odpowiedzią na to pytanie. Powiem tak jeśli nie miałabym wyboru lub rodzina by tak zdecydowała to tak zamieszkałabym, ale żeby od tak zostawić moich przyjaciół to raczej nie w moim stylu. Choć nie przeczę , że bardzo mi się tam podoba i na pewno bym się przyzwyczaiła tam mieszkać.

10. Mój wyjazd był bardzo spontaniczny , gdyż dzień przed wyjazdem pomyślałam sobie : a może pojadę sobie do Wiednia ? I tak zostało,. zdecydowałam się i byłam tam tydzień.

MY NAME IS AGNIESZKA BUT I LIKE WHEN YOU CALL ME AGA OR AGNES. I AM 16 YEARS OLD GIRL LIVING IN POLAND, FOLLOW ME IN MY SOCIAL MEDIA .
EMAIL: LADY.AAGNES@O2.PL

24 komentarze:

  1. Świetny post ;** /Kasia Lewandowska-Reus .

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie byłam w Wiedniu. A ty bardzo fajnie go przedstawiłaś :)
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  3. zaciekawił mnie ten post ;) nie miałam okazji być w Wiedniu ale wydaje się bardzo fajny.

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super. Tak jest tam bardzo fajnie :)

      Usuń
  4. Muszę się kiedyś wybrać do Wiednia! :)


    WEŹ UDZIAŁ W KREOWANIU NASZEJ RZECZYWISTOŚCI
    Blog się podoba? - Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajne q&a ;)
    Pozdrawiam i zapraszam na bloga 21-letniej mamy http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo :)
      Również pozdrawiam.

      Usuń
  6. Świetne odpowiedzi :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też bym chciała jechać do Wiednia;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo fajnie, że może bardziej Cie zachęciłam do tego wyjazdu :)

      Usuń