środa, 10 lutego 2016

THREE THE BEST APLICATIONS ABOUT FASHION

Witajcie.
Dziś mam dla Was trzy aplikacje modowe , których używam dosłownie codziennie. Jest na nich bardzo dużo stylizacj. Dodam Wam zdjęcie tych aplikacji i pokrótce będe opisywać.



1. Pierwszą aplikacją jest aplikacja Vogue Runway , którą napewno znacie z posta : What on my phone? A jeśli nie widzieliście go , to odsyłam Was  klik 






2.Drugą aplikacją jest : Chicfeed. Jest ona aplikacją taką typowo inspiracyjną. Jest tam wiele stylizacji. Możecie w niej przeglądać bez końca przeróżne stylizacje : czy to na zime czy na inne pory roku. Co mnie w tej aplikacji denerwuje? To że zawsze u góry są reklamy... Co również możecie zobaczyć na zdjęciach poniżej.





 3. I trzecią i ostatnią aplikacją modową jest : Pose . Jest ona bardzo podobna do powyższej aplikacji ale moim zdaniem jest lepsza , gdyż nie ma reklam oraz napisana jest pod stylizacją nazwa tego użytkownika, który dodał to zdjęcie i gdy nam się spodoba jego styl możemy go  zaobserwować .






MY NAME IS AGNIESZKA BUT I LIKE WHEN YOU CALL ME AGA OR AGNES. I AM 16 YEARS OLD GIRL LIVING IN POLAND, FOLLOW ME IN MY SOCIAL MEDIA
EMAIL: LADY.AAGNES@O2.PL.

31 komentarzy:

  1. Swietny post, czekam na kolejny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietny post, czekam na kolejny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nigdy nie ściągalam podobnych aplikacji, ale ostatnia brzmi super:)!
    www.fflare.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny post <3 Czekam na kolejny ;* /Kasia Lewandowska-Reus .

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny blog!!
    Zapraszam do siebie :)
    www.thevogueboxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo przyjemny post ☺ Prosty i zwięzły a o powyższych aplikacjach nie miałam pojęcia więc wzbogaciłaś moją wiedzę 😉

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny wpis �� prost,zwięzły i na temat a o istnieniu tych aplikacji nawet nie wiedziałam ☺

    OdpowiedzUsuń
  8. ta ostatnia przypomina weheartit i pinterest, które ja uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super post i genialny pomysł na posta :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja lubię również inspirować się zdjęciami z weheartit. Może nie ma tam zawsze selekcji czysto modowej i nie zawsze są tam trendy z ostatnich pokazów, lecz wszystko wygląda bardzo przejrzyście więc bardzo dobrze się to ogląda.
    http://alexianero.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mnie się :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Mega są te aplikacje! I wogole super pomysl na posta! :)

    OdpowiedzUsuń