piątek, 26 lutego 2016

SWEETS - WIEN

 Hej Wam.
Byłam na ferie w Wiedniu przez tydzień i wpadłam na pomysł , że może chcielibyście zobaczyć posta dotyczącego słodyczy w Wiedniu. Wybrałam takie słodycze , których nigdy nie widziałam w Polsce i o których cokolwiek .Wam moge napisać.



 Tutaj jak widzicie są to : po jednej stronie kilka paluszków , a  po drugiej nutella.


 Tutaj są paluszki w czekoladzie. 



 Tutaj pewnie już wiecie są bardzo Wam pewne znane fasolki.


 Tutaj macie chrupki orzechowe.

MY NAME IS AGNIESZKA BUT I LIKE WHEN YOU CALL ME AGA OR AGNES. I AM 16 YEARS OLD GIRL LIVING IN POLAND, FOLLOW ME IN MY SOCIAL MEDIA
EMAIL: LADY.AAGNES@O2.PL.

34 komentarze:

  1. mmmm ale pysznie to wyglada ���� czekam na kolejny x

    OdpowiedzUsuń
  2. ALE PYSZNOŚCI FAJNY POST I SUPER MASZ SNAPY <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak długo czaję się na tą Nutellę, achhh.. <3 http://dyanablog01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ah, jak tu nie byc głodnym kiedy widzi się takie przepyszności! Większośc smakolykow juz znam i rzeczywiscie sa smaczne!

    ksiezycova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie pyszności. Z tych rzeczy jadłam tylko fasolki i pałeczki z nutellą :)
    x-lauraxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ale pyszności
    nigdy nie jadłam tej nutelli
    polecasz ją ?

    super post
    oby tak dalej
    pozdrawiam

    ZAPRASZAM DO MNIE
    zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny post <3

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawe słodycze

    http://eskucinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nutella i fasolki <3
    Super post ;** /Kasia Lewandowska-Reus .

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta nutelle zawsze kupuję we Włoszech:) jeszcze ta wersje z herbatką mniam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. też zawsze kupuję dziwne słodycze za granicą :)
    http://ukekid.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Yummilicious post

    Follower # 122
    Following your blog. Hope you will follow back.
    Will feel happy to see you on my blog.xx
    beautydrugs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Mmm zagraniczne słodycze są pyszne! Super post!

    High Five? :)
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądają znakomicie. Oby poszło w cycki! ^^

    in-my-fake-mind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja nutellowe paluszki widziałam w Londynie i żałuję, że ich wtedy nie kupiłam... W Polsce jeszcze ich w żadnym sklepie nie widziałam. A chętnie bym je zjadła, bo wyglądają przepysznie, tak jak reszta słodyczy. :)

    Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Polsce również ich nie widzialam :))

      Usuń
  17. Taka nutella jest u nas w sklepie ;)

    http://sisters-blonde.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja osobiście nigdzie nie widziałam :)

      Usuń