czwartek, 18 lutego 2016

PACZKA DRESSLINK

Hejka. 
Dziś mam dla Was post z paczką, którą otrzymałam od firmy pewnie już dobrze Wam znanej a mianowicie - dresslink.
Zamówiłam sobie u nich dwie rzeczy. 

1.Sweterek na stronie - klik 

 

Sweterek na żywo 


2. Pędzle na stronie - klik




                                                                         Pędzle na żywo


 Jeśli chodzi o sweterek to jestem średnio zadowolona, gdy do mnie dotarł był oskubany jakimiś czarnymi nićmi i futerko, które jest na kapturze i kieszonce jest całkiem inne niż na zdjęciu co trochę go oszpeca. Podsumówując ze sweterek oceniam na +/- .

A jeśli chodzi o pędzle to naprawdę jestem mega zadowolona. Na stronie jak i na żywo wyglądają tak samo oraz są bardzo dobrze wykonane. Więc pędzle oceniam na wielki + !

KLIKAJCIE W LINKI I PISZCIE W KOMENTARZACH :)

MY NAME IS AGNIESZKA BUT I LIKE WHEN YOU CALL ME AGA OR AGNES. I AM 16 YEARS OLD GIRL LIVING IN POLAND, FOLLOW ME IN MY SOCIAL MEDIA .
EMAIL: LADY.AAGNES@O2.PL

35 komentarzy:

  1. Na końcu chyba ci się pomyliło :) nie powinno być "pędzle oceniam na wielki +"?

    OdpowiedzUsuń
  2. Na końcu chyba ci się pomyliło ;) nie powinno być "pędzle oceniam na wielki +"?

    OdpowiedzUsuń
  3. Poklikałam xD Fajne rzeczy <3 /Kasia Lewandowska-Reus .

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie futerko trochę inne, ale nadal wygląda ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wyraziłam swoje zdanie, każdy może mieć inne :))

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Też mi się podobają bardzo , dziękuje :)

      Usuń
  6. Poklikane :)
    moj-maly-tajemniczy-swiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zamówienie :) Po zdjęciu muszę stwierdzić, że masz śliczny pokój :P
    Poklikane ;)
    Zapraszam do mnie!

    Mój blog~KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. poklikane :)
    właśnie zauważyłam, że z futerkiem coś nie tak, ale może da się coś z tym zrobić :)
    jamaicantrip97.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje, spróbuje właśnie coś zrobić z tym futerkiem na kieszonce :))

      Usuń
  9. Szkoda, że futerko troszkę inne, ale i tak dalej ma jakiś tam swój malutki urok <33
    ---------------------------
    inspiracjeamelii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny sweterek, ale faktycznie róźni się od tego na zdjęciu. :/ Świetny zestaw pędzli.

    Poklikałam :)
    Sweter $8.97
    Pędzle $2.89

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. poklikane , a według mnie futerko w tym wydaniu wygląda lepiej bo jest pełniejsze :)
    www.fflare.blogspot.com <- nowy post, zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyraziłam swoje zdanie ale każdy może mieć odmienne. Dziękuje :)

      Usuń
  12. Szkoda, ze ten sweterek tak średnio się udał :(, na zdjęciu wygląda ślicznie.

    Nasz blog

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę przyznać Ci rację, że ten sweterek wygląda nieco inaczej niż na stronie internetowej :(
    Poklikane i OBSERWUJE
    OUURSELVES.BLOGSPOT.COM -KLIK

    OdpowiedzUsuń
  14. Pędzelki zachęcająco wyglądają :) Oczywiście pomagam - klikając. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Te futerko na kapturze rzeczywiście średnio wygląda. Poklikałam :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie :)
    http://ragazza99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Zawsze zastanawiam się czy zakupy z takich stron się opłacają . zapraszam :) http://verqsq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń