sobota, 6 lutego 2016

CHECKERED

                                                                               Hej Wam.
Zdjęcia poniżej robiła mi moja kuzynka - Oliwka, której dziękuje.
Moje ferie już się skończyły, niestety ale co dobre szybko się kończy. Cieszę się, że mogłam odpocząć i być bardziej aktywna na blogu oraz moich social media.  



Powiem szczerze bardzo szybko minęły mi te dwa tygodnie wolnego. Jak wiecie tydzień byłam we Wiedniu , a jak wróciłam to już spędzałam czas w domu lub ze znajomymi. Ostatnio bardzo dużo  odpoczywałam i myślałam nad wieloma sprawami. Części z Was również skończyły się ferie , więc proponuje Wam zorganizować sobie czas to znaczy: kupcie sobie kalendarz i zapisujcie w nim sprawdziany,kartkówki i notes gdzie możecie sobie zapisywać co danego dnia będziecie robić żebyście po prostu na wszystko mieli czas! Pisze Wam o tym gdyż sama tak robię i uważam, że jest to świetne rozwiązanie!
 Tak poza tym to jak sami wiecie jestem w ostatniej klasie gimnazjum, zaczęła mi się szkoła oraz nowe półrocze co oznacza jeszcze więcej nauki, gdyż w kwietniu pisze egzamin, który jest dla mnie bardzo ważny. Posty będą nadal pojawiać się co cztery dni chyba że coś mi wypadnie to w ostateczności będą w piąty dzień. Więc do zobaczenia w następnym poście :)











MY NAME IS AGNIESZKA BUT I LIKE WHEN YOU CALL ME AGA OR AGNES. I AM 16 YEARS OLD GIRL LIVING IN POLAND, FOLLOW ME IN MY SOCIAL MEDIA.
EMAIL: LADY.AAGNES@O2.PL

32 komentarze:

  1. Mi też sie skączyły ferie :(
    piękne zdjecia

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post i zdjęcia, jak zwykle <3 ;* /Kasia Lewandowska-Reus .

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietne zdjecia i post :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne zdjęcia ;)
    grochowska.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ferie juz za tydzień nie mogę się doczekać<3 bardzo ładne zdjęcia :) nie przejmuj się egzaminami. I tak najprawdopodobniej dostaniesz się tam gdzie chcesz. Mamy niż demograficzny. Pozdrawiam ;)
    Cheery-friendly-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na prawde zazdroszczę ;) dziekuje za wszystko co tu napisałaś.

      Usuń
  6. Ja ma jeszcze tydzień ferii ☺ Ja również piszę w tym roku egzaminy. Próbny nie poszedł mi najlepiej, ale podobno w całyk kraju wypadł źle, więc może nie ma się czym martwić... ☺
    Powodzenia w szkole, obyś jak najlepiej napisała egzamin! Bardzo ładne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wykorzystaj je jak najlepiej :)
      Mi poszedł dobrze , dziekuje bardzo i Tobie życze tego samego. Dziekuje milo mi ;))

      Usuń
  7. Zdjęcia zdecydowanie przykuwają uwagę, są śliczne! a pomysł z kalendarzem i zapisywaniem różnych rzeczy sprawdza się nie tylko w szkole :-)
    agnieszkaa17.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje bardzo :)) Tak wiem mam notes oraz kalendarz na inne sprawy i również świetnie sie sprawdzają :)

      Usuń
  8. Piękne zdjęcia
    obserwujemy?
    mypinkdreams3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie! Bardzo mi sie podoba :)tak na luzie
    Jeśli możesz poklikaj u mnie w najnowszym poście

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. tak młoda! Tak piękna! Tak stylowa!
    Ekstra! Masz poniekąd takie wyczucie stylu jak ja! To mi się podoba! Często będę zaglądała!

    kalaafi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeju ale zrobiło mi sie milo! ;))
      Dziekuje bardzo❤️

      Usuń
  11. Śliczna koszula :) Dodaje do obserwowanych i na snapka! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jejciu jakie ty masz śliczne włosy :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna jesteś :)
    A jeśli chodzi o testy gimnazjalne to naprawdę nie ma czym się stresować,przyjmą Cię i tak wszędzie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Teraz masz dużo nauki ale spokojnie dasz radę. buźka

    OdpowiedzUsuń