czwartek, 14 stycznia 2016

WISHLISTA DRESSLINK

Hej.
Dziś mam dla Was posta, który dla mnie dużo znaczy dlatego , że jest  to moja pierwsza współpraca i strasznie jestem podekscytowana tym wszystkim. 





Jak zobaczyłam , że mam od nich jakiegoś emaila bardzo się ucieszyłam , gdyż to znaczy że spodobało im się to co robie i poprostu doceniają moją prace. Moją jakby opiekunką jest Carly. Podjęłam współprace z dresslink , gdyż słyszałam bardzo dużo pozytywnych komentarzy dotyczących właśnie tego sklepu. Teraz przedstawie Wam moją wishliste , czyli co sobie u nich zamówiłam.
Podam Wam pod każdą rzeczą linka i bardzo proszę poklikajcie w nie , gdyż to jest dla mnie bardzo ważne .
Każdy kto poda ceny tych rzeczy w komentarzach dostanie szczery komentarz i jeśli mi się spodoba blog to go zaobserwuje.

Sweterek - klik

                                                                       Pędzle - klik



Jeszcze raz prosze Was o klikanie w linki i wpisywanie w komentarzach cen , a ja się odwdzięcze :)
See you..

28 komentarzy:

  1. Sweter 9.22$, a pędzelki 2.97$. Zazdroszczę współpracy ale życzę powodzenia! :)

    Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Sweterek kosztował około 10 dolarów, a pędzle około 3. Szkoda, że nie mogłaś dać zdjęć większych,
    recenzjetosboker.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne rzeczy
    pędzle 2,97
    sweterek 9,22 $
    miłego wieczoru

    OdpowiedzUsuń
  4. Sweterek - US$9.22
    Pędzle - US$2.97
    Fajny post ;* Cieszę się, że się cieszysz XD <3 /Kasia Lewandowska-Reus .

    OdpowiedzUsuń
  5. Sweterek- $9.22
    Pędzle- $2.97

    OdpowiedzUsuń
  6. Sweterek - US$9.22
    Pędzle - US$2.97

    OdpowiedzUsuń
  7. Wybrałaś fajne rzeczy :*
    Sweterek - US$9.22
    Pędzle - US$2.97

    OdpowiedzUsuń
  8. Sweterek- 9,22 dolarów
    Pedzle- 2,97 dolarów

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolejny świetny post udanej współpracy życzę ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Pędzle - $2.97 sweterek - $9.22

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję współpracy! ;)

    sweterek: 9,22$ pędzelki: 2,97$

    OdpowiedzUsuń
  12. Poklikane :) /http://marcelinakornelia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. poklikane!
    sweterek - $9.22
    pędzle - $2.97
    <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam DressLink :)
    Gratuluję współpracy
    ceny: 9,22 i 2,91
    Mój Blog :)
    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  15. Mega rzeczy, a zwłaszcza sweterek.
    Pędzle- 2,91 dolarów
    Sweterek- 9,22 dolarów

    OdpowiedzUsuń
  16. Sweterek kosztuje ok.9 dolarów, dokładnie 9,22
    Pędzle ok.3 dolarów, dokładnie 2,91

    Zapraszam również na mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam nadzieję, że uda Ci się dobić tej współpracy :*
    Mój kanał na yt
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję nowej współpracy ;*
    Oby długo trwała

    OdpowiedzUsuń