piątek, 29 stycznia 2016

ULUBIEŃCY STYCZNIA

Cześć.
Dziś mam dla Was ulubieńców stycznia. Będzie sześć kategorii :

* kosmetyki
*rzeczy
*miejsca
*muzyka
*serial
*filmik


Pierwsze będą kosmetyki: 

- masło do ciała (Rossman)

- EOS letnie owoce (cocolita)

-odżywka do rzęs (Rossman)

- korektor 

- gąbeczka (Rossman)





Masło do ciała Wellness & Beauty z Rossmana - to masło kupiłam sobie jakoś miesiąc temu i sprawdza mi sie naprawdę świetnie. Ma niesamowity zapach i super nawilża , a ja właśnie zawsze z tym mam problem.



Korektor Bell - Multi Mineral Anti Age Concealer - ten korektor mam już od bardzo dawna i jak tylko mi się skończy kupuje następny. Moim zdaniem kryje na prawdę super.
 
Odżywka do rzęs Bebauty Strong Lash Conditioner - co ja Wam mogę powiedzieć o tej odżywce? Hmm.. Napisze tyle ja mam ją już od bardzo bardzo dawna i uważam że jest świetna, niedroga oraz  moim zdaniem skuteczna. Może nie jest jak te wszystkie odżywki za ponad 100 złoty o których ostatnio dość głośno na youtube , ale również się sprawdza i nie musicie wydawać na byle odżywke tyle pieniędzy.

Gąbeczka z Rossman - sprawdza mi się jak narazie bardzo dobrze , a mam ją od około miesiąca.



EOS Summer fruit ( letnie owoce) - jak wiecie zawsze w zimę mam problemy z moimi ustami , po prostu wysuszają mi się , a od pewnego czasu odkąd używam EOS moje problemy - znikły i jestem bardzo zadowolona. 


Teraz przedstawie Wam rzecz, która została moim ulubieńcem stycznia - 
Power bank (Tredmania) - jak wiecie albo i nie ja bardzo często zapominam ładować telefon na noc przed jakimiś dłuższymi wyjazdami i wtedy zawsze ratuje mnie ten oto powerbank . 



Trzecią kategorią są miejsca , a mianowicie miejsce. Będzie to duże miasto do którego jeżdże od 6 roku życia - Wiedeń. Nie będe Wam tutaj dużo pisać , gdyż pojawią sie dwa posty dotyczące tego miejsca i jak będziecie ciekawi to na pewno sobie przeczytacie.


Czwartą kategorią jest muzyka - pierwszy raz nie podam Wam tutaj tytułów piosenek , ale piosenkarza i piosenkarkę których utworów ostatnio non stop słucham , a jest to Shawn Mendes oraz Adele. 

Piątą kategorią jest serial - Teen Wolf (Nastoletni wilkołak) - pewnie wiele z Was zareaguje bardzo podobnie jak każdy mój znajomy , któremu polecałam ten serial to znaczy : coś fantastycznego, zmyślonego o wilkołakach - będzie nudne. Ale ja Wam powiem tyle jeśli tak samo sobie pomyśleliście to moge Wam zagwarantować , że ten serial nie jest taki! Owszem są tam wilkołaki ale jeszcze np. kanimy, banshee... Jest on moim ulubieńcem już od ponad roku , ale że nie było go w żadnych ulubieńcach to pomyślałam że już w styczniowych muszę Wam o nim napisać. Polecam go każdemu, sama na początku nie byłam do niego przekonana jak o nim usłyszałam , ale jak zaczęłam go oglądać tak do teraz nie opuszcze żadnego odcinka!

 

Już ostatnią kategorią jest filmik , a dokładniej filmik na youtube - klik 
Ja od dawna bardzo lubię Adele jak i Jej piosenki , jest bardzo pozytywną, energiczną osobą co widać na podanym wyżej nagraniu. Ma dystans do siebie i mimo , że może nie jest jakoś jak to niektórzy mówią szczupła piosenkarką to jest niesamowita osobowościowo i tworzy cudowne utwory!



Mam nadzieję , że post Wam się spodoba.
See you...

32 komentarze:

  1. Fajny post!♥
    jsttyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy post :)

    OdpowiedzUsuń
  3. EOS - już od wielu osób słyszałam, że jest warty kupna. Ma bardzo fajny kształt i Twoja opinia o nim jest również dobra, więc chyba się skuszę na zakup tej pomadki. :)

    Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak naprawde polecam EOS! Warty jest ceny! :)

      Usuń
  4. Super ulubieńcy! <3 Zwłaszcza powerbank no i Shawn *.*
    A "Teen Wolf" oczywiście też nie mogło zabraknąć <3 Chyba jestem tą jedyną, która nie powiedziała że to będzie nudne xD Dziękuję Ci, że pokazałaś mi ten serial, bo tak samo się uzależniłam :D ;** /Kasia Lewandowska-Reus .

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post i ulubieńcy ;) Czekam na kolejny :*

    OdpowiedzUsuń
  6. wiecej takich postów <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziekuje, bede starała sie robić je co miesiac:))

      Usuń
  7. Ten korektor z Bell bardzo lubię :) Jajeczko EOS bardzo mnie kusi, mam nadzieję, że niedługo je wypróbuję :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę warto kupić jajeczko EOS , nie pożałujesz tego zakupu :)
      Również pozdrawiam.

      Usuń
  8. Świetny filmik na końcu :D
    Ogólnie cały post również ciekawy. Jutro jadę na zakupy i może zaopatrzę się w któregoś z Twoich "ulubieńców" ;)

    Zapraszam na bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje:) Każda z tych rzeczy mega polecam! 💗

      Usuń
  9. Ten korektor z Bell bardzo mnie zaciekawił, tanie produkty, a rzeczywiście może dobrze kryć. Czasami nawet bardzo drogie korektory nie spełniają swojej roli. :))

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto kupić! Moje zdanie jest takie same, nie zawsze korektor np. z MAC jest lepszy od np. Bell :))
      Również pozdrawiam.

      Usuń
  10. Ja też uwielbiam ten balsam do ust z EOS, jest świetny! *-* Gustujemy w tym samym gatunku muzyki- jestem fanką Adele i Shawna. :D
    Ciekawy pomysł na post.
    http://queen-of-moon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam EOS :) Kocham Adele, a szczególnie Someone like you i Hello :)

    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam :) -> MARTA-ZET.BLOGSPOT.COM - klik♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Jejku Teen Wolf to życie, haha! Oglądam dużo seriali i jako serialomaniak naprawdę mogę go polecić :)
    olaablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo to super :) Jestem na bieżąco i nie mogę się doczekać 15 odcinka XDD

      Usuń
  13. Teen Wolf jeszcze nie oglądałam, ale od siebie mogę polecić The Vampire Diaries i The Originals.

    http://wielopasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. To koniecznie sobie oglądnij, Pamiętniki Wampirów oglądałam kiedyś i również mi sie bardzo podobały🤗

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny post, moja koleżanka także polecała mi ten korektor z Bell;)
    Pozdrawiam
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  16. Śwetny post! Tylko proszę nie stawiaj spacji przed przcinkami i innymi znakami :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny post ! Ja uwielbiam eosy a bez powerbanka nigdzie się nie ruszam !

    flawlessbananaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń