niedziela, 3 stycznia 2016

REVIEW

Hej Wam.

Dziś mam dla Was recenzje perfumu oraz dwóch kosmetyków . Używam ich od jakiegoś czasu i naprawdę każda z tych rzeczy sprawuje mi się ....

1.Perfum Calvin Klein IN2U her 




Perfum jest już w moich rękach od jakiegoś miesiąca. Szczerze powiem nie miałam jeszcze takiego perfumu , który by mnie tak zadowolił.Sprawdza mi się naprawdę super! Jest  trwały , ja osobiście przez cały dzień czuje go na swoich ubraniach. Jego zapach jest taki świeży i mocny. Perfum nadaje się na każdą okazje czy to na dyskotekę czy naprzykład do kina... Może nie jest jakiś mały i lekki , ale jeśli nie nosicie prawie nic w torebce lub macie wolne miejsce - nie zawahajcie się go nie schować! Zawiera nutki zapachowe takie jak : liście czarnej porzeczki, grejpfrut, bergamotka, orchidea, kaktus, wanilia, drzewo cedrowe. Polecam go każdemu kto uwielbia świeże,mocne i trwałe perfumy.

  2.Szminka w kredce - Golden Rose nr. 13




Tą kredke mam już u siebie jakieś dwa tygodnie. Sprawdza mi się naprawdę dobrze. Super się ją nakłada, ma śliczny kolor i nie jest taka bardzo wyrazista , a właśnie o to mi chodziło. Jest mała co naprawdę jest super -  gdyż do każdej torebki czy nawet kieszeni się zmieści. Jeśli chodzi o trwałość to jak najbardziej jest trwała. Mi osobiście trzyma się przez kilka godzin.  Jeśli nie wiedzieliście czy kupić sobie szminke z Golden Rose to ja Wam powiem - nie wahajcie się i wypróbujcie.



3.Paleta Makeup Revolution 


Paletke mam od dwóch tygodni tak jak kosmetyk powyżej. Sprawdza mi się podobnie , czyli bardzo dobrze. Zacznijmy od cudownego "opakowania" w którym są naprawdę świetne cienie. Paleta jest czarna ze złotymi napisami. Kolory są delikatne i jak najbardziej w moich guście - sami zobaczcie :



Mam nadzieję , że post Wam się spodobał.
See you..

15 komentarzy:

  1. Super kosmetyki. Jeśli uda mi się gdzieś znaleźć te perfumy to na pewno je wypróbuje :)

    http://aleksandra-chelewska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post i mega kosmetyki :) Czekam na kolejny x

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam Makeup Revolution, mam pełno paletek od nich, zakochałam się już dawno, Golden Rose też mają fajne produkty w niskich cenach ;)
    http://fflare.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super kosmetyki, szczególnie podobają mi się perfumy

    OdpowiedzUsuń
  5. Super kosmetyki napewno kupię szminkę

    OdpowiedzUsuń
  6. tak się zastanawiałam nad tą szminką z golden rose i skoro taka dobra to chyba nie będę się już wachać. świetne recenzje :))
    andszei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super recenzja ;* Świetne kosmetyki, a zwłaszcza perfumy *,* /Kasia Lewandowska-Reus .

    OdpowiedzUsuń
  8. Czaje się właśnie na tą kredkę z GR, mam już szminkę i jest świetna! <3

    http://aleksandra-r.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne kosmetyki mega przydatny post

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne są te kosmetyki, aż mam chęć pobiec od razu do sklepu i je kupić :)


    Zapraszam na bloga prowadzonego przez 2 nastoletnie przyjaciółki!
    KLIKNIJ TUTAJ

    OdpowiedzUsuń
  11. Również mam te perfumy i uwielbiam je :D

    OdpowiedzUsuń