poniedziałek, 11 stycznia 2016

INTERVIEW

Hej Wam.
Dziś mam dla Was posta , którego jeszcze nigdy nie było na moim blogu , a mianowicie będzie to wywiad z youtuberką Mają Janowską - klik .

 

 Jest to trzynastoletnia dziewczyna , która od pewnego czasu prowadzi kanał na yt. Osobiście bardzo lubię oglądać Jej filmiki i cieszyłam się , gdy zgodziła się na to by przeprowadziła z nią wywiad. Uważam , że jest bardzo miłą i sympatyczną osobą. Więc już bez przedłużania przejdźmy do konkretów. 


1. Kiedy zaczęła się twoja przygoda z yt ?

Więc końcem czerwca założyłam kanał , a pierwszy filmik dodałam początkiem lipca.

2. A jak to się zaczęło? Miałaś jakąś osobę, która zainspirowała Cie do założenia yt?

Nie, wszystko było spontanicznie i nigdy wcześniej o tym nie myślałam.

3.  Jakie są trzy najważniejsze rzeczy według Ciebie , które trzeba wiedzieć dodając pierwszy filmik?

1. Przede wszystkim trzeba się przedstawić, powiedzieć coś o sobie i się nie jąkać. 
2.Mieć fajny pomysł na ten pierwszy filmik jak i na cały kanał , żeby zainteresować ludzi :) 
3.Musimy wiedzieć , że dodając go zobowiązujemy się do nagrywania regularnie bo inaczej nasz kanał nie wypali :) 

4. Jak to jest u Ciebie w  szkole , czy znajomi wyśmiewają się z Ciebie przez to co robisz?

W szkole jest nawet dobrze, czasami spotkam się z głupimi komentarzami , a reszta akceptuje to co robię :) 

5. Ogólnie słyszałam , że masz bardzo dobre oceny , to jak to jest u Ciebie - czy yt zabiera Ci więcej czasu niż nauka?

Nauka nie zajmuje mi aż tak dużo czasu, dlatego mam czas na obie rzeczy jednak do niektórych sprawdzianów muszę się uczyć więcej i wtedy nie mam czasu nagrać filmiku ale jak najszybciej to nadrabiam i gdy tylko mam wolny czas wstawiam go ;)

6. A jakie dałabyś rady osobom, które boją się założyć kanał gdyż myślą , że mogą zostać pośmiewiskiem w szkole?   

Jeżeli jesteście pewni , że chcielibyście to robić to spełniajcie swoje marzenia , nie zwracajcie uwagi na opinie, komentarze innych. Trzeba być pewnym siebie bo wtedy pokażemy wszystkim , że jesteśmy od nich lepsi i że na więcej nas stać ;)

 7. Szczerze - bardzo mądrze piszesz i podoba mi się to co chcesz przekazać moim czytelnikom, gdyż ja również często otrzymuje pytania tego typu. Przedstawiam Ci już ostatnie pytanie:
Jak radzisz sobie z dniami kiedy musisz nagrać filmik bo np. masz  cały tydzień sprawdzianów, a nie masz energii ani pomysłu?

Dziękuje. Jeszcze nie miałam takiej sytuacji, że nie wiedziałam co mam nagrać, ale wiem że są ludzie którzy  czekają na mój filmik i robię to dla nich nawet gdy mam gorszy dzień :)

8. Na prawdę nie ma za co i dziękuje bardzo za przeprowadzony wywiad w bardzo miłej atmosferze
 :)

Nie ma za co i również dziękuje.


Mam nadzieję , że post Wam się spodobał.
See you..  

12 komentarzy:

  1. Super wywiad!:)
    jsttyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny wywiaaad! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobra pytania dla początkującej youtuberki: )

    OdpowiedzUsuń
  4. super pomysł na wywiad ;) http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post i bardzo ciekawy wywiad <3 /Kasia Lewandowska-Reus .

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny wywiad, zazdroszczę jej, ma tak krótko yt i już tyle oglądających.. *.*
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny post ��

    OdpowiedzUsuń