poniedziałek, 25 stycznia 2016

FIRST SNOW

 Cześć Wam.
Zacznijmy od tego, że powiem Wam kto robił mi zdjęcia. Mianowicie była to moja kuzynka - Patrycja , której bardzo dziękuje. 
Powiem szczerze ostatnio wszystko idzie w dobrą strone. I teraz pewnie zastanawiacie się co miałam przez to na myśli , więc już Wam mówie. 

   
W ostatnich dniach  bardzo dobrze mi się układa tzw. jeśli chodzi o bloga (jak już wiecie napisali do mnie i  podjęłam współprace z dresslink, a poza tym uważam że moje posty są coraz lepsze i dąże małymi kroczkami do perfekcyjności w tym co robie), w życiu (przez to , że odnalazłam swoją pasje czuje, że dopiero teraz wiem czym jest pełnia szczęścia) Postanowiłam sobie , że przynajmniej raz w miesiącu będe dodawać posta z sesji. Wiem , że bardzo lubicie takiego typu posty w moim wykonaniu więc postaram się spełnić Wasze oczekiwania.
 A poza tym bardzo czesto pytacie mnie kto mnie zainspirował do zalożenia bloga , więc już Wam odpowiadam - moją inspiracją byłam ja sama. To nie było tak , że ja zakładając bloga wiedziałam że są z tego takie duże korzyści. Zrobiłam to bo od zawsze chciałam go mieć i nawet kiedyś miałam takie dwie nieudane próby prowadzenia bloga , co prawda nie były one na blogspocie tylko na pingerze oraz w moim notesie. 
Jeśli chodzi o moje plany na ferie to byłam  na pięć dni na ferie we Wiedniu i bardzo dobrze wygospodarowałam sobie ten czas. Przyjechałam wypoczęta i bardzo zadowolona z w sumie nieoczekiwanego wyjazdu. Pewnie teraz spytacie i co dalej? Powiem szczerze nie wiem, reszte ferii spędze tak jak przyniesie mi los.






Mam nadzieje, że post Wam się spodobał.
See you..

37 komentarzy:

  1. Fajny post! ale dodawałambym wiecej zdjęc a zdjecia są cudne!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zdjęcia kartofelku <3 :*

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowne zdjęcia. więcej takich sesji <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Bardzo miło mi czytać takie komentarze.

      Usuń
  4. super post , coraz lepsze robisz

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę świetny post! Śliczne zdjęcia i widzę że wszystko idzie w jak najlepszym kierunku ;)
    Zapraszam też do odwiedzenia mojego bloga: zuuuzanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne miejsce na zdjęcia. Gratuluję współpracy i życzę Ci więcej sukcesów! Moje ferie także dobiegają końca, mam nadzieję, że spędzę je ciekawie, Tobie również tego życzę. :)

    Mój blog - klik


    OdpowiedzUsuń
  7. świetne zdjęcia, czekam na kolejny! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny post! czekam na kolejny ! :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Też byłam w Wiedniu i po prostu uwielbiam to miasto ♡

    larossee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo miło sie to czyta ;)
    http://czarymery.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Super post! więcej takich sesji bo są cudowne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna sesja , bardzo mi się podoba :)
    Szkoda ,ze tylko raz w miesiącu , będziesz tego typu posty dodawać , ja też bym chciała mieć robione takie sesje ale muszę czekać , bo nie ma mi kto zrobić :P
    Obserwuje i liczę na rewanż <3

    dociax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo:) Będę starała się częściej dodawać sesje aczkolwiek nie wiem , gdyż mam dość sporo obowiązków szkolnych.

      Usuń
  13. Bardzo ładne zdjęcia 😊 Życzę powodzenia we współpracy!

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcia :)
    Obs za obs?
    Wpadaj :)

    asienkaasi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. powodzenia w samorealizacji! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne zdjęcia ^^
    http://paulablogxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczne zdjęcia, ładnie na nich wychodzisz

    obserwuje i zapraszam
    http://magdawiglusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne zdjęcia ! Gratuluje współpracy i życzę by dalej wszystko szło w dobrym kierunku :*

    Bykocur

    OdpowiedzUsuń
  19. Super post i śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo, kojarzę Cie ze snapchata oraz bloga, gdyż już długo mnie wspierasz :)
      Pozdrawiam :))

      Usuń
  20. Zdjęcia są na prawdę udane! Bardzo fajnie na nich wyszłaś :D Gratuluję współpracy z dresslink!
    Mój Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny post,świetne miejsce na sesje i oczywiście świetna modelka 👏

    OdpowiedzUsuń