czwartek, 7 stycznia 2016

DREAMS

Hej.

 Napewno każdy z Was ma marzenia. Niekórzy mają mniejsze , a inni większe. Wiele ludzi nawet nie wie , że je ma i to mnie  zawsze dziwi. Dla mnie marzenia są czymś wyjątkowym.


 Jeśli ktoś je ma , życie staje się naprawdę lepsze , gdyż wtedy dąży do wyznaczonego celu , którym może być nowy telefon, laptop czy nawet auto. Oczywiście miejmy marzenia , które da się spełnić , a nie takie które nawet za kilka lat nie spełnimy. Pisze tu o tym dlatego , że marzenia to coś niemowitego i gdy je spełniamy czujemy ogromną satysfakcje! Taki człowiek , który chcę spełnić jedno ze swoich marzeń robi  wszystko (oczywiście do jakiś granic) by je spełnić.  Wiele ludzi tak naprawę nie wierzy , że marzenia się spełniają.. Dlaczego ? Sądzę, że jest tak ponieważ nie stara się by je spełnić... Jeśli siedzimy w miejscu i nic nie robimy to nie spodziewajmy się , że ono samo nam się spełni ...  W moim przypadku : 

Chciałam założyć bloga - założyłam!

Chciałam mieć psa(yorka) i go mam! 
Chciałam mieć duże białe łóżko i mam!
Chciałam mieć piękną toaletke i mam!



Sami widzicie - marzenia się spełniają tylko trzeba czasu i ogromnego zaangażowania by je spełnić! Podsumówując , myśle że marzenia to taki klucz by osiągnąć szczęście w życiu. Nigdy nie rezygnujcie z marzeń! 

 


Mam nadzieję , że post Wam się spodobał.
See you..

18 komentarzy:

  1. Zgadzam się z Tobą, marzenia trzeba spełniać małymi, jednak pewnymi krokami, a wtedy na pewno uda nam się je zdobyć :)

    www.pastimedelicjee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post!
    jsttyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny poost <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Super post <3 Zgadzam się z Tobą w 100% - bez marzeń nie da się żyć ;* /Kasia Lewandowska-Reus

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post ❤️

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz racje bez marzeń to nasze życie byłoby szare dość ;/ super post

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam na kolejny , z posta na posta coraz lepiej piszesz��

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mialam podobne marzenia do Cb i sie spelnily!☺️

    OdpowiedzUsuń
  9. Super post ;)

    zapraszam wszystkich na snapa SEVENDAYS-BLOG
    6 dziewczyn.
    Każda z nas będzie miała swoje 24h na pokazanie wam calutkiego dnia! To jak, dodasz nas do swoich snapowych znajomych? ❤

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny wpis :)

    zapraszam do mnie :)
    http://perfekcyjnie-niedoskonalaa.blogspot.com/2016/01/zakopane-2016.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Czasem wbrew pozorom warto mieć marzenia, które wydaje nam się, że ciężko je spełnić. Gdy się po jakimś czasie uda, będziemy widzieli że niemożliwe stało się możliwe i zdeterminuje nas to do jeszcze większej pracy i osiągania oraz to wyższych celów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Marzenia są bardzo potrzebne , bo w tedy życie ma sens .Człowiek bez marzeń , to tak jakby umierał i to jest bardzo smutne , że niektórzy ludzie nie marzą , nie dążą do celu , bo im się nie chce , szukają wymówek i tak dalej .Ale marzyć trzeba :)

    Obserwuję :)

    golde-dor.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. chętnie obejrzę post odnośnie toaletko;)
    www.fflare.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten post mnie zainspirowal ahha 😀

    OdpowiedzUsuń