wtorek, 15 grudnia 2015

Wish lista

Hej.
Jak wiecie zbliżają się święta i jak kazdy pewnie ma taką swoją można powiedzieć liste co by chciał dostać pod choinke.  I ja właśnie dziś Wam ją przedstawie. Oczywiście święta to nie tylko prezenty , ale najważniejsze jest to , że spędzamy mnóstwo czasu z rodziną . Nie będą w tej liście rzeczy nie wiadomo jak drogich , gdyż ważny jest gest , a nie to za ile jest ta rzecz kupiona. Ogólnie będe sie starała napisać Wam czemu akurat te rzeczy chę i mam nadzieję , że Wam się to spodoba :) Więc przechodzę do rzeczy:

1.Pierwszą rzeczą jaką chciałabym dostać jest płyta Ariany Grande - My Everything. Arianator jestem od wydania właśnie tej płyty czyli już jakiś rok. Najbardziej lubię z tej płyty piosenke : One last time. klik


2.Drugą rzeczą jest płyta Justina Biebera - Purpose - jeśli chodzi o Justina to lubiłam Go od dawna aczkolwiek nie słuchałam jego piosenek nałogowo, ale po najnowszej płycie nie mogę rozstać się z żadną z piosenek! Wiem , że teraz niektórzy mogą się wzburzyć ale naprawde Justin teraz wydoroślał i wydaje coraz lepsze piosenki. Jak tylko mam czas to od początku dnia aż do końca słucham jego piosenek na Spotify i nie nudzą mi się nigdy! klik




3.Spodnie dresowe z adidasa - klik


4.Ostatnią rzeczą jaką chciałabym dostać jest mega cieplutka piżama! - ja osobiście jestem jedną z tych osób , które zawsze śpią w ciepłych rzeczach. Skarpetki frotowe , kapcie to co , co uwielbiam!
Oczywiście chciałabym dostać jedną  z tych rzeczy , absolutnie nie wszystkie.


5.Żele z Bath and Body Works 


6.Fotel z ikei - szary klik




 No więc mam nadzieję , że post Wam się spodobał.
See you..

12 komentarzy:

  1. fajny pomysł na prezenty :)
    Frydrychmartyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. też bardzo bym chciała płytę Justina, ale chyba jeszcze bardziej chciałabym bilet na koncert!
    monsv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne pomysły :) Te dresy są śliczne

    OdpowiedzUsuń
  4. Te krzesło sama mogłabym dostać jest piekne!❤️

    OdpowiedzUsuń
  5. super pomysły. czekam na kolejny post

    http://girl0almighty.blogspot.com/ <- zajrzyj jak będziesz miała czas słonko

    OdpowiedzUsuń
  6. Teżchcialambym dostac płyte ariany!♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja szczerze mówiąc nie przepadałam za Justinem, ale kurczę cover What do you mean przez mojego męża wykonany spowodował, że słucham nałogowo tej piosenki, podobnie jak Sorry i Where Are U now. A Ari ma fajne piosenki. ;)
    http://momentcatcher00.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja co roku od babci dostaję takie mega cieplutkie pidżamki :D

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe pomysły.. Muzyka kompletnie nie w moim stylu. Zaintrygowała mnie ta oczojebna piżamka ^^

    in-my-fake-mind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. mam ta płyte Ari jest cudowna
    tez bardzo bym chciała płte Justina oraz zele z b&b works + mam to krzesełko tylko ze w kolorze bialym i sprawuje sie bardzo dobrze jest mega wygodne takze polecam !

    ZAPRASZAM DO MNIE
    zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń