czwartek, 3 grudnia 2015

What's on my phone?

Cześć.
Dziś mam dla Was długo oczekiwany post. Powiem szczerze bardzo lubie czytać takie posty lub oglądać takie filmiki na You Tube.. Na wstępie powiem , że nie mam zamiaru się chwalić tym , że mam taki a nie inny telefon.
Prezentacja telefonu i etui : 
Mam IP 5c białego. Mój telefon jak narazie nie zacina się, ma dużo miejsca i posiada system IOS. Wiele osób się pyta czy można aktualizować na tym telefonie IOS - więc odpowiadam tak można.Przejde do aplikacji, gdyż bardzo chcecie wiedzieć jakie posiadam, a nie wiem co jeszcze można powiedzieć o moim telefonie. Aktualnie posiadam etui , które otrzymałam niedawno i jest one z konta na instagramie : noshe__ . Bardzo polecam Wam to etui! Wygląda na telefonie naprawdę super i z tył i z przodu. A co najlepsze na przodzie ma tak dużo silikonu, że gdy telefon Wam spadnie - nie ma mowy o pęknięciu ekranu!



Jak widzicie na dole etui jest silikon troszkę wyżej niż powinien co powoduje minimalne zakrycie przycisku home by uchronić go przed zepsuciem.

Aplikacje:


Na głownym ekranie nic nie zmieniałam i są tam podstawowe aplikacje czyli : wiadomości,kalendarz,zdjęcia,aparat,pogoda,zegar,mapy,wideo,notatki z których codziennie korzystam,przypomnienia,giełda,wallet,
iBooks,iTunes Store,App Store,zdrowie,watch i ustawienia.



 Tutaj jak widzicie również wszystkie aplikacje były od nowości tzw : Facetime,kalkulator,podcasty i folder dodatki w który, jest : kompas.porady,dyktafon,kontakty,Game Center,moi znajomi i znajdź.


Na samym dole ekranu widzimy : telefon,mail,safari czyli potocznie internet i muzyke.


Teraz zaczyna się ta ciekawa strona, która zawiera aplikacje które pobrałam z App Story. Więc zaczynamy idąc od góry:
1.Vogue Runway - aplikacja na której oglądam stroje modeli i modelek z pokazów różnych projektantów np. Chcę sobie obejrzeć stylizacje modeli w pokazie : Spring 2016 Ready-To-Wear, więc przyciskam wybrany pokaz:


Następnie wybieram jakiego projektanta chcę stylizacje(wybrałam Christiana Diora)


I na końcu moge rozposzować się pięknymi stylizacjami od najlepszych projetantów!

2.Chanel - na tej aplikacji zazwyczaj oglądam pokazy mody oraz czytam nowości związane z Chanel

 
3.Instagram (ladyaagnes) - napewno każdemu znana aplikacja do dodawania zdjęć,lajkowania i komentowania

4.Snapchat (ladyaagnes) - również bardzo popularna aplikacja służąca do dodawania snapów na tak zwane Wasze My Story. Można również odczytywać snapy popularnych osób(Maffashion,Jessicy Mercedes,Honoraty Skarbek,Sióstr Bukowskich itp)

5.Twitter (ladyaagnes) - tutaj dodaje tweety, najczęściej komentuje tweety Ariany i innych gwiazd

6.Messenger - służy do pisania wiadomości ze znajomymi

7.You Tube - służy do oglądania filmików youtubetów(Littlemooonster96,Stuu,Dubiela itp)

8.Facebook - służy do dodawania zdjęć,lajkowania, komentowania, oglądania profili  znajomych itp

9.Days Until - ta aplikacja służy do odliczania do jakiś ważnych waszym zdaniem wydarzeń.

10.Ask.fm (mrsfashiiion) - służy do zadawania pytań 

11.Viber - słuzy do pisania ze znajomymi oraz dzwonienia do nich za darmo ale przy tym trzeba mieć internet

12 i 13 -  We Heart It (ladyaagnes) oraz Tumblr (tofifi3) -  z  tych aplikacji zawsze biore przeróżne inspiracje

14.Snupps (tofifi2) - aplikacja która służy do można powiedzieć organizacji swoich ulubieńców naprzykład. Robimy zdjęcie,dodajemy opis , "wrzucamy" do folderu i gotowe!



 15 i 16. PS Express, PicsArt - służą one do edytowania zdjęć,dodawania efektów,przyciemiania,rozjaśniania itp.

17.Spotify - aplikacja służąca do obserwowania gwiazd muzyki,ich nowych singli,albumów i słuchania ich za pośrednictwem internetu.

18.Aviary - aplikacja która służy podobnie jak PS Express oraz PicsArt do edytowania zdjęć.

19. Do - aplikacja którą wręcz uwielbiam! Służy ona do zapisywania sobie rzeczy  które mamy zrobić, kupić i gdy je zrobimy możemy odznaczyć  że je wykonaliśmy.

20.Moldiv - aplikacja która służy do wykonywania kolaży. 

Mam nadzieję, że spodoba Wam się ten post i zapraszam do komentowania.
See you... 

18 komentarzy:

  1. Mam tego samego ip i rowniez nic nie moge mu zarzucic😁 fajny post, chcialam zrobic ten sam post ale mam malo do pokazanie wiec raczej nie wypali.:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow bardzo fajny post :) uwielbiam takie filmy na yt i oglądać posty na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post :)

    http://aleksandra-chelewska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę że nie tylko ja jestem uzależniona od aplikacji :D
    Mój blog- klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy post, lubię takie posty gdyż można się dowiedzieć o fajnych apkach :)
    http://poprostuzaba.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy post! :D Szkoda, ze nie pokazałaś całej kolekcji casoe, chętnie bym zobaczyla. :D
    http://julia-skorupka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Super apki :)

    Zapraszam do mnie :) =KLIK=

    OdpowiedzUsuń
  8. super post, kochana <3 mimo że to wszystko znam xD :*
    czekam na kolejny *.* /Kasia Lewandowska-Reus .

    OdpowiedzUsuń
  9. kocham ten post <3

    Zapraszam na nowy post :D
    http://mypodrozniczki.blogspot.com/2015/12/propozycja-wycieczki-koobrzeg-gdansk.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo spodobał mi się Twój blog, masz fajne zdjecia i piszesz w ciekawy sposób. Na pewno będę często zaglądać. Pozdrawiam! :D
    A dla tych co zostawiają wszystko na ostatnią chwilę! Na Black&Blue pomysły na prezent :D
    Black&Blue - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajne zdjęcia i fajnie piszesz ;) Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń