środa, 9 grudnia 2015

VOGUE DEZEMBER

Hejka.
Dziś mam dla Was można powiedzieć taki openbox magazynuVOGUE.
Jest to amerykański magazyn, który jest w sumie skierowany do dziewczyn/kobiet. Zawiera on treści modowe i liestylowe. Redaktorkami naczelnymi są : Edna Woolman Chase, Jessica Daves, Diana Vreeland, Grace Mirabella, Anna Wintour.






No to przechodzimy już do openboxu Vogue Deutsch Dezember. Mi powiem szczerze ten magazyn bardzo przypadł do gustu, jest tam zawarta bardzo duża ilość treści modowej ale również takiej liestylowej. Kosztuje on 6 euro czyli u nas jakieś 25 złoty. Ma ponad 200 stron. Na początku jest dość sporo reklam znanych marek, najczęściej perfum : Chanel,Gucci,Boss.... Ale także znanych marek modowych : Louis Vuitton,Celine,Dior... Następnie są poruszane kwestie modowe oraz liestylowe. A na końcu są sesje zdjęciowe, które również tutaj zamieszcze. Oczywiście ja tutaj wstawie Wam moim zdaniem najciekawsze rzeczy. Ogólnie jest to mój pierszy Vogue i jestem z niego jak najbardziej zadowolona. Myśle, że będe starała się kupować co miesiąc ten magazyn. Więc przechodzimy do openboxu :



























Mam nadzieję , że post Wam się spodoba.
Wiem , że zdjęcia nie są jakiejś super jakości , ale się starałam :)
See you...

15 komentarzy:

  1. Fajny post, mam nadzieję że będzie więcej takich openbox ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Po niemiecku tak ? :D Wielki szacun ja prawie wcale niemieckiego nie umiem :P
    http://www.paczajom.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow nie wiedziałam, że VOGUE ma ok. 200 stron, to rzeczywiście można sobie poczytać. Spodobało mi się to, że poruszane tam tematy nie dotyczą tylko mody. Ciekawy post, troche mniee przekonałaś. :D
    http://nothinghappenswith.blogspot.com/2015/12/julmas.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Po niemiecku :O ! SZACUN ja z niemieckiego ledwo się przywitać umiem :D ! Osobiście uwielbiam VOGUE jednak nie dane jest mi go często ,,czytać". Ciekawy post taki Inny :) ! kl;Mój Blog, Klik !

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja po niemiecku to bym mało co rozumiała :)

    http://aleksandra-chelewska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze chciałam mieć Vogue w swojej kolekcji, będę niedługo w Niemczech to rozejrzę się za nią <3
    Mój kanał na yt
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz świetnego bloga, bardzo spodobały mi się Twoje zdjęcia i sposób w jaki piszesz, na pewno będę często tutaj zaglądać! :D A na Black &Blue czeka na Was nowy post a w nim 5 rzeczy, które warto zrobić w grudniu. Zapraszam!
    Black&Blue - KLIK

    OdpowiedzUsuń