środa, 30 grudnia 2015

ULUBIEŃCY GRUDNIA

Hej Wam.
Dziś mam dla Was pierwszy raz na moim blogu - ulubieńców.  
Zatanawiałam się długo czy zrobić taki post , ale pomyślałam sobie - czemu nie?

Są to jak widzicie po tytule posta - ulubieńcy grudnia. Będzie kilka kategorii :

* kosmetyki
* rzeczy
* ubrania
* muzyka
* filmy

Pierwsze będą kosmetyki , a mianowicie : szminka w kredce z Golden Rose nr.13 oraz perfum Calvin Klein IN2U for her.



Nie będe się tutaj rozpisywać , gdyż zaraz po tym poście pojawi się recenzja właśnie tych kosmetyków i paletki. 
Więc tak tylko w skrócie : perfum bardzo świeży,wytrzymały. 
Szminka - trwała , moim zdaniem ma w miarę delikatny kolor.
 Druga kategoria to rzeczy. Pojawi się tutaj zegarek Jordan Kerr oraz rzecz której przynajmniej u mnie w zimę nie może zabraknąć czyli świeczki.


Zegarek jest ze zwykłego sklepu z biżuteria , a świeczki waniliowe są z Ikei. 
Zegarek super się sprawuje - wygodnie się nosi oraz się nie psuje , a mam go już około rok. 
A jeśli chodzi o świeczki to naprawde dają bardzo intensywny zapach i mi
 wystarczają na jakieś 2-3 godziny(jedna)

Już trzecią kategorią są rzeczy do ubrania. Tutaj również mam dwie rzeczy, a mianowicie : sweterek oraz skarpetki frotowe.


 Sweterek jest ze Stradivariusa ( klik ),  jest mega ciepły , wygodny oraz jak sami widzicie - śliczny! Nie wiedziałam jak Wam go na zdjęciu przedstawić, dlatego też podałam Wam link , gdzie możecie sobie go dokładnie zobaczyć . Macie teraz w tym sklepie wyprzedaże nawet do 50%, więc myśle , że warto skorzystać i taki piękny sweterek sobie sprawić. 
Skarpetki frotowe to to co kocham. Ja w zime  nie istniałabym gdybym nie miała ciepłych skarpetek oraz sweterków.Ostatnio widziałam w pepco różne ciepłe skarpetki , więc możecie sobie zobaczyć. 

I teraz  moja ulubona kategoria czyli muzyka. Przedstawie Wam moje cztery ulubione piosenki , które ostatnio słucham nałogowo.

1.Ariana Grande - Winter Things 


2.Shawn Mendes - Stitches


3.Justin Bieber - Love Yourself


4.Selena Gomez - Hands to myself


I już ostatnią kategorią są filmy.  Przez to , że ostatnio mam więcej czasu oglądnełam pare filmów i przy okazji mogę Wam je polecić. Nie będe tutaj  o nich opowiadać , poprostu oglądnijcie i zobaczcie jakie to są fajne filmy : 

* Nowy jork , nowa miłość
* Mój tydzień z Marilyn 
* Listy do M.

 Jeśli dotarłeś/aś do tego miejsca - skomentuj, a mi będzie bardzo miło.
Z racji tego , że za dokładnie jeden dzień jest Sylwester , życze Wam Szczęśliwego Nowego roku i żebyśmy nadal byli ze mną :) 
See you..


13 komentarzy:

  1. mega post! czekam na kolejny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega post,ja słucham "Love yourself " ze względu na Eda w chorkach: content:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post <3 Najlepsze z tych rzeczy to chyba perfumy i skarpetki *.* no i oczywiście ukochanego Shawna i "Stitches" nie mogło zabraknąć :* /Kasia Lewandowska-Reus .

    OdpowiedzUsuń
  4. Super post, czekam na kolejne z tej serii :)

    http://aleksandra-chelewska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post !
    Wszystkiego dobrego w nowym roku :)

    rasberrrt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. też mam pomadkę w kredce GR i uwielbiam jej używać! :)
    blog: optymistka.

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam ta piosenke sel :)
    monsv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałabym wypróbować taką pomadkę z GR!:)
    Pozdrawiam, życzę sukcesów w blogowaniu i zapraszam do siebie, jednocześnie zachęcając do obserwacji!:)
    http://aguuuszka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń