niedziela, 27 grudnia 2015

PEOPLE WILL ALWAYS TALK

Hejka.
Czasem się tak zastanawiam czy ludzie kiedyś przestaną mówić o innych? Choćby ktoś miał wspaniałą figurę, twarz to i tak ludzie coś znajdą by się z tej osoby naśmiewać lub ją obgadywać.


A jeśli ktoś podejmie działalność internetową (blog,youtube) to wtedy się dopiero zaczyna.. Szczerze nie rozumiem takich zachowań , gdyż zazwyczaj tzw. "hejty" pojawiają się gdy dana osoba coś osiągnie , a ten tzw "hejter" jest poprostu można powiedzieć zazdrosny. Niektórzy chcą założyć bloga czy konta na yt ale poprostu nadzwyczajnie BOJĄ się opinii innych , czy to osób ze szkoły czy z pracy. Powiem szczerze zawsze jest tak , że ludzie oceniają coś nawet tego nie obejrzawszy.(np. post na blogu,filmik na kanale) Super ten temat pokazuje obrazek poniżej : 


Tacy niestety są ludzie i tego nie zmienimy , ale możemy wpłynąć na osoby z naszego otoczenia(koleżanki,przyjaciółki,koledzy) Powiem szczerze ja też bałam się założyć bloga, gdyż ludzie są jacy są... Ale wiedziałam ,że bede to bardzo lubieć i że jak tylko będe miała czas to bede wchodzić na bloga i odpisywać Wam na komentarze, pisać posty itp. Wieć w skrócie : nie bójcie się opinii innych! Jeśli wiecie , że da Wam to coś szczęście w 100% - tak jak mi to , to nie martwcie się tylko  zróbcie to i cieszcie się z tego co osiągacie małymi kroczkami! :)



Mam nadzieję , że post Wam się spodobał.
See you..

11 komentarzy:

  1. powiem Ci że bardzo ciekawy post !

    ZAPRASZAM DO MNIE
    zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dobrze napisany post!
    Super, że zaczęłaś prowadzić bloga mimo jakiś obaw co pomyslą inni. Trzeba mieć zdanie innych gdzieś! Bo zawsze znajdzie się te kilka osób, które będą mówić swoje. Należy się nie bać czegoś robić, tylko ze względu na innych :)
    Mój blog - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietny post! nie wazrto rezygnowac ze swoich marzen:)

    http://feelingsofhumanity.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mega post :) Czekam na więcej!
    ~ B.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się! ;)Oby więcej takich postów.
    http://w-rytmie-muzyki.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń