piątek, 18 grudnia 2015

My passion

Cześć.
Czasem mam takie przemyślenia na temat tego co mnie uszczęśliwia i co daje mi takiego kopa i pozytywną energie! Wiecie co to takiego?  Więc ja Wam odpowiadam - jest to w moim przypadku blog i wszystko co jest z nim związane. 


Przed założeniem bloga nic tak naprawdę mnie tak mega nie uszczęsliwiało jak teraz. Cieszę się , że jestem teraz tutaj i pisze dla Was tego posta. Nie żałuje ani nigdy nie będe napewno żałowała , że zdecydowałam się założyć bloga. Ja poprostu teraz czuje , że jestem na właściwym miejscu i że to co robie doceniają ludzie i to tak naprawdę jest w tym wszystkim najważniejsze, że ma to sens, że to co robie jest zazwyczaj pozytywnie odbierane i z tego zawsze jestem mega dumna. Cieszę się , że codziennie jest Was tutaj więcej , ale nie tylko tutaj ale również na moich innych portalach społecznościowych. Niekórych pasją może być fotografia , konie czy nagrywanie na youtube , a moją jest właśnie blogowanie. Ja ogólnie jestem mega surowa wobec siebie i żeby coś dodać na bloga lub zrobić jakąkolwiek inną rzecz  musze to dopracować w 100%. Zawsze chcę być lepsza w tym co robie i mam nadzieję, że mi się to udaje. Więc teraz dla Was taka informacja - róbcie to co kochacie , nie patrzcie na to , że może ktoś się z Was naśmiewa gdyż taki można powiedzieć hejter  nigdy nic nie osiągnie... Spełniajcie swoje marzenia i pasje :)
 


Mam nadzieję , że post Wam się spodobał.
See you...

12 komentarzy:

  1. bardzo fajny post, rób to co Cię uszczęsliwia! ♡
    obserwujemy?
    mój blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny post, napisany od serca ;) wiem dokładnie co miałaś na myśli bo z blogiem mam tak samo ;) pozdrawiam cieplutko ;* http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post <3 bardzo motywujący :* /Kasia Lewandowska-Reus .

    OdpowiedzUsuń
  4. To naprawdę super, że masz swoją pasję :D
    Życzę powodzenia w jej rozwijaniu!
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post :)

    carrieblogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super,moim zdaniem każdy powinien znaleść coś dzięki czemu czuje się na swoim miejscu

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się, że odnalazłaś się na blogsferze, która jest dość obszerna. Ja sama uwielbiam pisać na bloga, ale oczywiście u mnie na pierwszym miejscu jest pisanie opowiadań, książek ... To wciąga jak narkotyk, potrafię zapomnieć o całym świecie i pisać, pisać, pisać !
    http://momentcatcher00.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Pisanie bloga jest także moją pasją i zajmuję się tym od 7 lat, kto by pomyślał że aż tyle :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo pozytywny post! Uwielbiam takie!
    Pozdrawiam, Marlena :*

    ♪ aarlenaa.blogspot.com ♪

    OdpowiedzUsuń