czwartek, 24 grudnia 2015

Christmas time

Hej Wam! 
Czy Wam tak samo tak szybko minął grudzień? Ja nawet nie wiem kiedy to się wszystko stało. Dopiero był 7 grudnia były Mikołajki  w mojej szkole - dostałam super prezent , a tu już 24 grudnia! 


Jeszcze niedawno bo 17 grudnia mega się stresowowałam przed Jasełkami , gdyż byłam Maryja a tu już po wszystkim i wspominam to bardzo dobrze. W telewizji już od jakiegoś 13 listopada były reklamy świąteczne , w programach muzycznych i w radiach były puszczane świąteczne piosenki - poprostu już niektórzy czuli ten świąteczny klimat. Nie moge wogóle w to uwierzyć. Jak ten czas szybko mija... Nawet się nie obejrze a będzie już kwiecień i będe pisała testy. Potem wakacje , a po wakacjach nowa szkoła oraz więcej nauki. Szczerze nie mogę się doczekać nowego roku, nowych obowiązków, znajomości oraz zmian - mam nadzieję , że na lepsze. Odejde troche od tematu. Staram się dodawać Wam posty co trzy dni, aczkolwiek wiecie jak to jest w czasie szkoły - dużo nauki , zadań , obowiązków i poprostu czasem choćbym chciała nie mam czasu.. Bardzo chcieliście bym dodała wkońcu swoje zdjęcia , więc na Waszą prośbe - dodaje. I tym właśnie akcentem życzę Wam wesołych Świąt i Szczęśliwego nowego roku! 








\
Mam nadzieję , że post Wam się spodobał
See you..

10 komentarzy:

  1. Genialne zdjęcia!♥
    Też mi ten czas tak szybko minoł
    Wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne zdjęcia,powodzenia na kwietniowych testach ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia i świetna modelka ❤
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia :) wesołych świąt

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zdjęcia :) Wesołych Świąt :*

    http://aleksandra-chelewska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za życzenia i nawzajem ! :* Piękne zdjęcia !
    http://momentcatcher00.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia :)

    dororetka2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Na pierwszym i drugim zdjęciu strasznie przypominasz mi Emmę Watson!<3

    http://www.justcleo.pl/2015/12/christmas-ugly-sweaters.html

    OdpowiedzUsuń
  9. jejku jaki cudowny post!
    Wesołych Świąt
    bede tutaj czesciej zagladac !
    obserwuje♥

    ZAPRASZAM DO MNIE
    zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń