niedziela, 6 grudnia 2015

#Christmas Q&A

Hejka.
Dziś mam dla Was świąteczne odpowiedzi na pytania , które mogliście mi zadawać na moim snapchacie.

1.Gdzie jadę na święta ?
Hmm... W Wigilie jestem w domu z rodziną , a pewnie w Pierwszy dzień świąt jade do babci.


2.Ulubiony kolor na święta?
Myślę , że chyba czerwony i biały.


3.Czy ozdabiam mój pokój na święta?
Jasne że tak! Nie wyobrażam sobie by mój pokój nie był ozdobiony w różne światełka czy choinki... Niby takie drobnostki ale dają niesamowity klimat! :)


4.Czy jest coś czego nie lubię w święta?
Nie , nie ma takiej rzeczy.


5.Co najbardziej lubie w świętach?
Myśle właśnie , że napewno ten niesamowity klimat oraz to że spotykamy się w gronie najbliższych.


6.Prawdziwa czy sztuczna choinka?
Sztuczna.


7.Czy lubie śnieg?
Tak lubie.


8.Co chce najbardziej dostać pod choinke?
Nie mam rzeczy , którą bym chciała tak jakoś szczególnie dostać. Myśle, że liczy się gest a nie to co się dostanie... Ze wszystkiego będe zadowolona.


9.Moja ulubiona potrawa wigilijna?
Barszcz z uszkami.


10.Czy wyczekuje na pierwszą gwiazdkę?
Jak byłam młodsza to owszem wyczekiwałam, a teraz to poprostu jak się ściemni i wszystko będzie gotowe to zaczynamy.


Życzę Wam Wesołego Mikołaja ;)
Mam nadzieję , że post Wam się spodoba.
See you..

13 komentarzy:

  1. Tak samo moja ulubiona potrawa wigilijna to barszcz z uszkami ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja z potraw świątecznych uwielbiam barszczyk czerwony z uszkami i kutię ❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny post :) A zdjęcia twoje czy z neta?

    OdpowiedzUsuń
  4. Super post ! Wszyscy kochamy święta

    OdpowiedzUsuń
  5. Super odpowiedzi. Mamy wiele wspólnego:)
    I cudne zdjęcia ❤

    OdpowiedzUsuń
  6. Super odpowiedzi. Mamy wiele wspólnego:)
    I cudne zdjęcia ❤

    OdpowiedzUsuń
  7. Oo, kocham barszczyk! ❤️ super Q&A

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam barszczyk :) świetne Q&A :)

    http://aleksandra-chelewska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Oo ja też barszcz uwielbiam <3
    Super post ;* /Kasia Lewandowska-Reus .

    OdpowiedzUsuń
  10. Czerwony i biały to też moje ulubione kolorki na zimę :)
    Mój kanał na yt
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fajnie :) Oglądam Cie już na yt i bardzo fajnie nagrywasz :)

      Usuń