piątek, 13 listopada 2015

Pokaz Chanel in Paris

Cześć.
Dziś mam Wam do pokazania chyba mój ulubiony pokaz Chanel. Pokaz odbył się na lotnisku w Paryżu. Chanel pokazało kolekcje wiosna-lato 2016. Karl Legerfeld jest jdnym z najbardziej odważnych projektantów.Sezon wcześniej Karl pokazał swoje projekty w supermarkecie, a tym razem na lotnisku!

Możemy zobaczyć , że modelki chodzą z dużymi torebkami i walizkami.
Na wybiegu oczywiście nie zabrakło ulubienic Lagerfelda , Cary Delevingne oraz Kendall Jenner.
Cara Delevingne wzięła ze sobą swoją dziewczynę, St.Vincent.








































































































Możecie zobaczyć "kawałki" pokazu na tych instagramach :





Mam nadzieję, że post Wam się spodoba.
See you..

40 komentarzy:

  1. Świetny post :)

    http://aleksandra-chelewska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham twoje posty ten jest super

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietny pokaz i post :)
    Pozdrawiam

    http://carrieblogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post, pokaz ciekawy
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Post jak zawsze mega ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietny pomysł na post*-*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale genialny post ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham Delavigne *-*

    OdpowiedzUsuń
  9. Dodalas bardzo duzo zdjec i post jest super

    OdpowiedzUsuń
  10. Widze ze zmienilas wyglad blog bardzo mi sie on podoba

    OdpowiedzUsuń
  11. Czy dodasz post w ktorym napiszesz cos o sobie ? Fakty lub jakis Tag ?

    OdpowiedzUsuń
  12. Albo zrobisz mini q&a na blogu ? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się pomysł na post, mimo że ja sama jakoś modą się nie interesuję.
    /Liseł
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny post , bardzo lubię oglądać zdjęcia oraz relacje z pokazów Chanel , bardzo lubię tą markę :)
    http://michalina-wolska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Chanel and Paris <3

    http://carolinesnicesmile.blogspot.com/2015/11/about-inside-out.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Kocham twoj laptop

    OdpowiedzUsuń
  17. Czy ubralabys takie stylizacje i wlosy ?

    OdpowiedzUsuń
  18. Super fajny i ciekawe poscik:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciesze się ze poznałam taką osobę jak ty, starasz się,robisz wszytsko żeby było dobrze.
    Gdy Cię oglądam mam uśmiech na twarzy :)
    Oby tak dalej pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow ! Super ze wrocilas,kocham twoje posty

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo się ciesze ze wracasz
    Gdy miałaś odchodzić byłam smutna
    Ale widząc dzisiaj twój uśmiech i słowa które powiedziałaś mam energię na cały dzien:)))

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo lubię czytać twoje posty są ciekawe

    OdpowiedzUsuń
  23. Rewelacyjny Post ;) zaprasza do mnie http://fromagvenking.blogspot.com/ ~! Obs za obs ?

    OdpowiedzUsuń
  24. Mega pomysł na pokaz!
    Świetny post :)
    Pozdrawiam!

    aboutdriana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Jeżeli chodzi o kreatywną organizację pokazów to dom mody CHANEL jest niedościgniony, jednak od strony modowej to jak dla mnie tym razem za dużo krzyku, za mało kolorów stonowanych.

    merows.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudowny pokaz <3 uwielbiam Chanel

    http://wszystkooczymmarzakobiety.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudowny pokaz, super, że udało Ci się zdobyć aż tyle zdjęć. Inspirujące są!
    written-by-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń