wtorek, 17 listopada 2015

Kogo warto śledzić na snapchacie?

Hejka.
Snapchat jest coraz bardziej popularny. Modelki, blogerki i  magazyny rmają snapchata  i wrzucają tam swoje zdjęcia, filmiki z róznych sesji oraz z  pokazów mody. Gwiazdy bardzo często pokazują co robią codziennie i niczym się to nie różni czasem od naszych.

Na Snapchacie dodaje się filmiki 10-sekundowe i zdjęcia, które trafiają na twoje"My story". Twoi znajomi mogą je obejrzeć w ciągu 24 h, a potem znikają.


Snapchat pokazuje jak naprawdę wyglądają gwiazdy bez photoshopa. Są tylko 3 filtry , nic więcej.
Uwielbiam snapchata przede wszystkim dlatego, że można przekazać szybko informacje np. swoim obserwatorom. Oto 12 sławnych osób, które warto obserwować na Snapchacie:

1.KYLIZZLEMYNIZZL



2.JESSIMERCEDES 



















3.CHIARAFERRAGNI






















4.MAFFASHION



5.MOONLIGHTBAE



6.LITTLEMOOONSTER



7.KATIEANDKATIEX



8.DEYNN



9.SSARUSSKAYT



10.OLCIIAKYT


11.HONKABIEDRONKA



12.ZAWSZEDLAWAS



Mam nadzieję, że post Wam się spodoba, jeśli tak to skomentujcie.
See you...

22 komentarze:

  1. Mam wszystkie z wymienionych wyżej osób na snapie :)

    http://aleksandra-chelewska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow Mega! Napewno kilka osób dodam na snapchata :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno jeszcze kogoś z nich dodam :)

    carrieblogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super post, napewno kogos dodam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy post, napewno skorzystam

    OdpowiedzUsuń
  6. Oglądam Jessi, Maffkę, Honkę i Kylie :D

    Miłego dnia! ♡ ❥ www.chanelier.blogspot.com <-- KLIIIK!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyda sie napewno

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubie takie posty

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam Sarę tylko, bo reszta niezbyt mnie interesuje. ;)
    http://momentcatcher00.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam tylko Maff ;)
    Świetny blog :)
    Zapraszam--->photography-big-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń