niedziela, 29 listopada 2015

#DDOB TAG

Hejka.
Dziś mam dla Was TAG DDOB oraz zdjęcia z ich koszulką, która jak sami widzicie - jest cudowna! 
Taka minimalistyczna, biała z napisami w moim ulubionych kolorze! Już Wam mówie jak zdobyłam tą koszulke ,  mianowicie tak : 
Na ich facebooku na który Was serdecznie zapraszam - klik ,  był ogłoszony konkurs dla najaktywniejszych fanów.  Jedną ze zwyciężczyń jestem ja. Kolejnymi są : Paula Breienbach,Dominika Hajduk oraz strona Fit na obcasach . Bardzo się cieszyłam jak zobaczyłam od nich wiadomość , że to właśnie ja wygrałam jedną z koszulek. Szczerze nigdy nie wygrałam żadnego konkursu, a ten naprawdę był dla mnie mega ważny , bo jednak na ich stronie są blogerki , które obserwuje i zawsze jestem na bieżąco z każdym postem, który dodają
A poza tym bardzo lubię czytać posty DDOB na facebooku jak i na ich stronie : klik


Teraz przejdę do TAGU:

    1. Czym jest dla Ciebie piękno?
    2. Jakim obrazkiem/zdjęciem/aforyzmem wyraziłbyś/wyraziłabyś swój dzisiejszy humor?
    3. Jaki jest Twój sposób na udany poranek?
    4. Robisz makijaż codziennie?
    5. Jak jest Twoja ulubiona marka kosmetyczna?
    6. Z czego składa się Twoja kosmetyczka?
    7. Gdzie najczęściej szukasz inspiracji?
    8. Jakie 3 rzeczy chciałbyś/chciałabyś zmienić na świecie?
    9. Jaką cechę charakteru w sobie lubisz, a jaką chciałbyś/chciałabyś w sobie zmienić? 
    10. Jaki jest najlepszy sposób na to, aby czuć sie dobrze w własnym ciele i zaakceptować swoj wygląd?
    11. Gdybyś miał/a możliwość cofnięcia czasu lub zobaczenia przyszłości to zdecydowałbyś się użyć którejś z tych opcji?
    12. Jakimi trzema słowami opisałbyś/opisałabyś swoje życie?
    13. Skąd pomysł na założenie bloga?
    14. Jak wiele czasu poświęcasz swojemu blogowi?
    15. Co lub kto daje ci największego kopa i motywację do prowadzenia bloga?
    16. Co jest/było twoim największym sukcesem w blogowaniu?
    17. Która z ambasadorek DDOB jest Twoją ulubioną?

    1. Dla mnie piękno jest czymś zwyczajnym. Dla każdego z Was napewno jest czymś innym. Wyobrażam sobie piękno w postaci gorącej czekolady oraz pierniczków , które umilają mi każdą wolną chwile.
     
    2.           
    3.Hmm w sumie polecam wstać , włączyć pozytywną muzykę , pomyśleć sobie ten dzień będzie super, a nie odrazu dziś mam sprawdzian z tego z tego - dzień do niczego ;/ A może pomyśl sobie tak: pójdę do szkoły, okej mam sprawdziany , ale uczyłam się i zawsze cokolwiek napisze, a dodatkowo spotkam się z moimi przyjaciółmi!


    4. Nie , ja nie maluje się praktycznie nigdy. Ja swoją twarz tylko codziennie "odżywiam" , mianowicie używam kremu i odżywki do rzęs.

    5.Nie mam ulubionej marki kosmetycznej. Lubię próbować różne kosmetyki i jeśli mi się jakiś spodoba to wypróbuje więcej produktów z tej firmy.

    6.Moja kosmetyczka? Z odżywki do rzęs oraz eosa..


    7.Najwięcej inspiracji szukam na moich ulubionych aplikacjach : We Heart It i Tumblr.

    8.Napewno ceny,stosunki z innymi państwami i w sumie nie wiem co można było by zmienić. To są takie dwie główne rzeczy.

    9.Lubię w sobie to , że jak sobie coś postanowie to dąże to tego i nie pozwole by ktoś stanął mi na drodze! A  chciałabym pozmieniać wiele rzeczy..



    10.Poprostu popatrzeć w lustro i powiedzieć : może nie jestem idealna , ale jedyna w swoim rodzaju!

    11.Nawet jakbym mogła cofnąć się w czasie nie zrobiłabym tego. To co jest teraz - jest tym co powinno być! Przez błędy , które popełniałam uczyłam się bardzo dużo rzeczy i teraz poprostu wiem czego drugi raz mam nie popełniać...

    12.Szalone , interesujące i najlesze!



    13.Pomysł ten przyszedł mi we wakacje. Zawsze podobało mi się to co robią blogerki, kiedyś robiłam już coś podobnego, ale w takim jakby pamiętniku. Zazdrościłam wielu blogerkom , że one  robią to co ja bym chciała i naprawdę od dawna planowałam założyć bloga, ale bałam się reakcji innych. Ale wkońcu przekonała mnie moja kuzynka -  i jestem. To była najlepsza decyzja jaką podjęłam!

    14. Staram się poświęcać mojemu blogowi jak najwięcej czasu, wiadomo że mam teraz mega dużo nauki i nieraz nawet nie zdąże wejść i zobaczyć jak tam aktywność na blogu , a nieraz siedzę cały dzień i pisze posty ! Więc tak podsumuwując jeśli mam czas to potrafię siedzieć i pisać posty, patrzeć i komentować blogi moich czytelników -  przez cały dzień.

    15.To napewno każdy wie - oczywiście komentarze i obserwacje moich obserwatorów :)


    16.Niestety jak narazie nie mam żadnego sukcesu blogowego.

    17. Napewno Lila Janowska , Pooozytywna , Julia Janulewicz , Ssarusska , Wiśnicka Alicja oraz Pola Bogdańska! Każdą z nich uwielbiam tak samo!

    Mam nadzieję, że post Wam się spodoba :)
    See you...

    12 komentarzy:

    1. Super post, śliczne zdjęcia :)

      http://aleksandra-chelewska.blogspot.com/

      OdpowiedzUsuń
    2. Fajny post, zdjęcia są mega śliczne :)

      OdpowiedzUsuń
    3. podoba mi się tag😋 sliczne zdjecia:)
      http://marta-martaah.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń
    4. Świetny tag i zdjęcia :)
      Http://carrieblogg.blogspot.com/

      OdpowiedzUsuń
    5. Ciekawy tag! Zdjecia coraz lepsze. I bardzo Ci gratuluje wygrania tej koszulki :*
      Oczywiscie chciałabym bardzo Ci podziękować za to co powiedziałaś na temat mojego kanału (chyba w piątek) <3 pozdrawiam Cię bardzo mocno :* zapraszam :) https://youtube.com/channel/UCuOOiruyhyB5CB6V0hAzRXg/videos

      OdpowiedzUsuń
    6. jejku! Gratuluję wygrania koszulki! Sama startuję w tym tygodniu, uwielbiam DDOB i wszystkie ambasadorki serwisu:) Tag również przypadł mi do gustu-bardzo ładne zdjęcia:)

      Pozdrawiam! ♥
      moja Personalna Galaktyka Absurdu

      OdpowiedzUsuń
    7. Super TAG i zdjecia!

      OdpowiedzUsuń
    8. Super post :) i zdjęcia też :)
      Pozdrawiam :)
      i zapraszam do mnie :)
      http://bluenatalia1994.blogspot.de/

      OdpowiedzUsuń