niedziela, 4 października 2015

The Tonight Show Starring Jimmy Fallon

Cześć.
Jak po samym tytule możecie się domyślić będzie to występ mojej idolki - Ariany Grande w amerykańskim Show Jimmiego Fallona. Transmitowany był 15.09.2015 roku.
 Ari mówiła tam przede wszystkim o swoich perfumach,nowej piosence i płycie! Jak może wiecie Jej nowa piosenka(Focus) do nowego albumu wyjdzie 30 października!! Czyli za 26 dni! Podeśle Wam tutaj linki do filmików na YouTube właśnie z jej pobyty u Jimmiego. Cudownie śpiewała piosenki m.in. Christiny Aguilery,Celine Dion itp.

1. klik
2. klik
3. klik

Po ostatnim występie w Ariany Grande w The Tonight Show na temat Jej występu wypowiadałi się :







Można Arianie pozazdrościć napewno wyglądu i talentu do śpiewania!!


























PS. Jak widzicie mam nowy design bloga. Jest naprawdę świetny - zasługa Olexy. Macie w zakładce design jej email i można do niej pisać z prośbą właśnie o zrobienie designu. Więc ja bardzo dziękuje i polecam! 


Jeśli post Wam się spodobał skomentujcie. To sekunda dla Was, a mega motywacja dla mnie!
See youu...

18 komentarzy:

  1. Ma poczucie humoru i jest taka słodka! Była świetną parą z Lukiem <3
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny post ! , ariana to tez moja idolka czekam na jej perfumy i nową piosenke i tez chialambym miec takie duzo te perfumy haha ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ariana to też moja idolka, świetny post <3

    OdpowiedzUsuń
  4. ja uwielbiam Arianę z filmu "Victoria znaczy zwycięstwo" :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny post, jestem z ciebie mega dumna laskaa <3
    everythinggnothing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ariana jest swietna. Piekna, ale przede wszystkim ma ogromny talent <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny i bardzo ciekawy post :)
    Ja osobiście nie lubię Ariany :)
    Według mnie nie ma szacunku do innych :)
    Oczywiście ma talent, i to wielki lecz charakter jej nie przysługuje :)

    ZAPRASZAM WSZYSTKICH OBECNYCH TUTAJ NA MOJEGO BLOGA KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Ariana najlepsza ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super post! Arianna śpiewa bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ariana jest mega piękna i śliczny ma głos. Jednakże nie jestem jej fanką.
    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. jaki piękny wygląd bloga :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń