sobota, 10 października 2015

My lazy day

Hi everyone.
Dziś przygotowałam dla Was mój "lazy day". Przedstawie Wam w kilku zdaniach co robie,jak jestem ubrana,moją fryzurę i makijaż w leniwy dzień. Powiem szczerze rzadko miewam takie dni, gdyź zazwyczaj mam dużo na głowie, ale się zdarzają . Więc zaczynamy!
  • Co robię w leniwy dzień?
W leniwy dzień zazwyczaj spędzam przed laptopem lub komórką. Odpisuje wtedy moim czytelnikom,sprawdzam aska,instagrama,bloga i facebooka. Oglądam moje ulubione seriale(Teen Wolf,Scream Queens) i filmiki moich ulubionych youtuberów. Oczywiście przy tym musi być kawałek dobrej nutki, dlatego też zawsze mam puszczoną jakąś piosenke.

  •  Co mam ubrane w leniwy dzień?
 W leniwy dzień zazwyczaj mam na sobie bluze i spodnie dresowe. Moim zdaniem  jest to swietne połączenie. Mam również takie dni kiedy nic nie mam do roboty i mam takiego lenia, że leże w łóżku cały dzień..

  •  Jaką mam fryzurę w leniwy dzień i jakich używam produktów do włosów?
Uważam, że najlepszym produktem do włosów w leniwy dzień jest suchy szampon Batiste. Nikomu nie chcę się w leniwy dzień wstawać i myć włosy, dlatego też taki szampon to świetne rozwiązanie.
A jeśli chodzi o fryzurę w leniwy dzień to jest to zazwyczaj kucyk lub kok.


  • Jaki robie makijaż w leniwy dzień?
U mnie makijaż w leniwy dzień jest wprost banalny! Używam napoczątku toniku do twarzy oraz kremu z Ziaji , balsamu EOS na usta , odżywki do rzęs oraz balsamu do rąk.






To by było na tyle w tym poście, mam nadzieję, że Wam się spodoba i zapraszam do komentowania :) Każdy pozytywny komentarz jest motywacją do dalszego działania.
See you...

35 komentarzy:

  1. Genialny post ! , mega fajnie sie go czyta

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takiego typu posty! Mega fajny post, super się go czytało ^.^

    OdpowiedzUsuń
  3. Więcej takich postów <3 swietna *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post !
    Ja w swój leniwy dzień zazwyczaj leżę w łóżku w piżamie :)
    Ciekawie spędzasz leniwy dzień :)

    Zapraszam wszystkich serdecznie do mnie
    http://feelingsofhumanity.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny lekki post <3 zostaje z tb na dłuzej
    zapraszam do mnie ;)
    http://blackwomanx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam posty tego typu :) świetnie piszesz
    Zapraszam do mnie http://dreamspace16.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię posty tego typu!
    Mam bardzo podobny leniwy dzień do ciebie :)
    http://thoughtcolorfully.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Super poscik bardzo lubię tematy tego typu:)
    Ale uważam że to jeden z twoich najlepszych postów,aczkolwiek wszystkie są mega. Pozdrawiam :) / To ja Karinka ze snapa hehe :pp

    OdpowiedzUsuń
  9. Super ;3
    Ciekawe czy dobijamy dziś do 20 kom?? ^^hehe ciekawe czy Aga się ucieszy ;pp

    OdpowiedzUsuń
  10. Super czyta się ten post z reszta jak każde :*

    OdpowiedzUsuń
  11. SUPER hiper :)
    Extra pomysł na post i mega ten post jest napisany brawo Aga

    OdpowiedzUsuń
  12. Spełniasz się w tym ci robisz i extra ci to wychodzi żeby tak dalej buziaki

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdecydowanie najlepiej ♡

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestes jedna z moich ulubionych blogerek uwielbiam cie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow wow wow *_____*
    Kocham takie dni w których nie mam żadnych planów i mogę leżeć cały dżin w łóżku ahhh..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się ;)
      Taki dni są najlepsze hehe

      Usuń
  16. Komentuje oglądam i śledzę twojego bloga na bieżąco i szczerze mówiąc to nie ma takiego posta który mi się nie podobal a ty chyba o czymś świadczy haha ;*
    Mega :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie nazwalabym tego makijażem, tylko pielęgnacja. Poza tym super post:);*

    OdpowiedzUsuń
  18. Ekstra poszt uwielbiam twoje frytki na snapie jestesz swietna i kochana poromieniujesz wesołą energia od szamego rankusia uffielbiam cjie i twuje pusty suoer jesztes kochamm cie dzien bez odwiedzenia twojego bloga to jeszt jak dzien sztraczony uwiebiam cie masz taki supr głos i eleganckie ubrania

    OdpowiedzUsuń
  19. mwsz swietny leniwy dzien tylko nie moge uwierzyc w to ze tak fajna osoba ma tak mało czsu

    OdpowiedzUsuń
  20. polecam ten schy szampon do włosów jest swietny

    OdpowiedzUsuń
  21. jeaki to jest smak eosa ja mam w domu o smaku jabka,czekolady ,mleka,kakao,cherbaty,a takze to chyba wszystkie
    jaki ty masz smak i gdzie go kupilas ?

    OdpowiedzUsuń
  22. ile kosztuje ten balsam z avonu gdzie go kupiłaś w rosmanie czy w chbbe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupilam go w avonie i szczerze powiem nie wiem za ile , ale nie wiecej niz 20 zloty :)

      Usuń
  23. super mops sory post jakiem cudem masz tak mało obserwcji ??? jestes taka super

    OdpowiedzUsuń
  24. Kocham wszystkie twoje posty

    OdpowiedzUsuń