sobota, 17 października 2015

Inspiration

Siemanko.
Przychodze do Was dziś z postem można powiedzieć "inspiracyjnym", gdyż mnie takie obrazki właśnie inspirują do np. robienia zdjęć,czasem do przemeblowania mojego pokoju czy ułożenia jakiś rzeczy na biurku,toaletce czy na czymś innym. Chce się z Wami tym podzielić, gdyż sądze że każdy lubi oglądać właśnie takie obrazki. Można w sumie nazwać je takimi troszkę "tumblerowymi". Jak wiecie mam tumblera(tofifi3) i uwielbiam na niego wchodzić, udostepniać przeróżne zdjęcia,lajkować i wgl. Podam Wam teraz kilka aplikacji, z których właśnie "ciągne" te inspiracje:
  • We heart it
  • Tumblr
  • Pinterest















 Mam taką skrytą nadzieję, że taki post będzie Wam się podobał.

 See you..

26 komentarzy:

  1. Fajny post, dużo ciekawych rzeczy pozdrawiam❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo inspirujący post :D

    http://aleksandra-chelewska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. łaa ^^ boszkie zdjęcia :D Nowy post :) http://nieidealnaaa4.blogspot.com/2015/10/egoisci-to-wszyscy.html

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystkie zdjęcia są naprawdę świetne!
    queenxfangle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś tak świetną blogerką, że chce abyś osiągneła mega sukces i stała sie sławna *-* naprawdę uwielbiam Cię . Mam taką małą informacje, czy nie wydaję ci sie, że ta cała jstyle99 odgapia od ciebie snapy i wogóle imituję gorszą wersję Ciebie ? Ty jesteś tak super, wręcz niezastąpiona więc taka jstyle nie może być i nigdy nie będzie tobą . Chodzi mi o to że cały czas robi to co ty i na snapie, że pyta się kiedy inni chcą posta, żeby screenować a jak np robisz porządek na blogu ona robi to samo a jak chcesz np zrobić post z moją toaletką to ona też. Przyznaj, że w pewnym stopniu odgapua od ciebie i mam nadzieje, ze ty ladyagnes i jstyle przeczytacie mój komentarz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana bardzo dziekuje za miłe słowa,nawet nie wiesz jak mi poprawiłaś humor tak pozytywnymi słowami!❤️ Szczerze nawet nie zauważyłam, nie przykładam wagi do tak drobnych spraw😊 Ale ogólnie bardzo dziekuje za mega komentarz💪

      Usuń
  6. Uwielbiam apke We Heart It :D
    Używam jej na zmianę z Zszywka :P

    Zapraszam na Halloweenowy post :*
    beautybycichoszka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne te zdjęcia ! Na prawdę mega inspirują i ja sama lubię takiego typu zdjęcia ! Super post :*


    http://inaatii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post !!
    Uwielbiam ogl inspiracje∆
    Zainspirowalas mnie. Dzieki 😚

    http://feelingsofhumanity.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesteś świetna blogerka!

    OdpowiedzUsuń
  10. Czekam na kolejny taki post, jest super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam w planach robic podobny ale takie typowo swoje inspiracje😊

      Usuń
  11. Kocham stylizacje-tumblr to jedna z moich ulubionych aplikacji ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe zdjęcia.. Mnie inspiruje najczęściej widok z okna z mojego pokoju, zwłaszcza jesienią (mieszkam niedaleko lasu) .. Te wszystkie wspaniałe kolory.. Chciałoby się tylko usiąść i patrzeć..
    obserwuję i miło by mi było, gdybyś zrobiła to samo :)
    pozdrawiam :) http://okulaaarnica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię takie posty z inspirującymi zdjęciami. Dodają pomysłów, motywacji. Naszczęscie wiele jest takich stron gdzie można troche zając sobie czas :D
    pozdrowionka, zapraszam na snapa:) : victoriasikora
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  14. Strasznie podobaja mi się tego typu posty. Fajnie jest czasem po prostu pooglądać inspirujące zdjęcia. Śliczny wygląd bloga, ozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdjęcia rewelacyjnie wkomponowują się w zamysł. Świetny pomysł:-)

    OdpowiedzUsuń