sobota, 12 września 2015

TREND: frędzle

Cześć.
Jak widać po nazwie posta będzie on poświęcony frędzelkom. Może to dziwnie brzmi ale tak. W każdym sklepie można już kupić sobie rzeczy z frędzelkami, czy to torebki czy bluzki czy sukienki.. Od kilku sezonów frędzle są dosłownie wszędzie! Najmodniejsze kolory rzeczy z frędzlami to :  odcienie zieleni, brązu, beżu, bordo, granatu i czerni. Frędzle wcale nie musza być drogie i jak niektórzy mówią kiczowate.Pokaże Wam, gdzie można kupić takie oto rzeczy, a na koniec ukaże Wam modelki na wybiegach w tym oto trendzie o którym pisze :)
H&M
kolczyki- klik
Spódnica - klik
C&A
Botki - klik



New Look
Buty - klik
Kamizelka - klik



House
brelok - klik



MOHITO
torebka - klik


MANGO
kurtka - klik

ZARA
Spódnica - klik


ASOS
Plecak - klik


Oto modelki i stylizacje z różnego rodzaju frędzlami:











Mam nadzieję, że post Wam się podoba :)
See you..

12 komentarzy:

  1. Super pomysłowy pomysł na bloga

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Zgadzam się super pomysł ; 333

      Usuń
  3. Więcej takich postów ; -)

    OdpowiedzUsuń
  4. pomysł całkiem niezły przyznam :) zapraszam też do mnie http://nieidealnaaa4.blogspot.com/2015/09/sposoby-na-czysty-dom.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Te byty z New Look i spódnica z Zary, jeju 🙊❤️
    Super post, wlasnie takiej dawki mody mi brakowało :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post - pozdrowienia ze snapa :) ~ Vikii28

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post - pozdrowienia ze snapa :) ~ Vikii28

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się ten trend na frędzlę ale czasami jak dla mnie jest ich za dużo
    Ciekawy post

    Zapraszam do mnie :) =KLIK=

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię ten trend,mam plecak z frędzlami. Torebki i kurtki są megaa
    stylizacje-zyciem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Te buty z new look są świetne ! <3

    OdpowiedzUsuń