sobota, 5 września 2015

Szukając szczęścia

Hejka.
Pewnie się zastanawiacie co ja napisze w tym poście pod nazwą " Szukając szczęścia"? Na pewno tak, więc ja w kilku zdaniach wytłumaczę Wam co mam na celu w tym poście Wam przekazać.

Codziennie choć jedna osoba czuje się troszkę przygnębiona,zła czy też smutna, a ja Wam troszkę pomogę tych złych emocji się pozbyć! Jak wiecie jestem osobą dość, no nie ukrywajmy - szaloną. Możecie to czasem zauważyć na zdjęciach z sesji, na instagramie, na snapie itp.. Mam właśnie dziś dla Was kilka porad, więc zaczynajmy.


*Znajdź czas na długą kąpiel przy świecach w swoich ulubionych płynach do kąpieli+ może jakieś płatki róż?


*rozpieść się jedzeniem! Nie ma nic lepszego jak coś słodkiego, co świetnie wygląda i smakuje!


*zrób sobie imprezę : kosmetyki i Ty!


*Zrób sobie drzemkę w ciągu dnia!



*Zapomnij o czasie,wyjdź na miasto bez smartfona i szalej! Nie rób planów bo spontan jest najlepszy!




*Zakochaj się w modzie i wymyślaj strój na następny piękny dzień!



*Wymyślaj sobie różne hisoryjki, które pewnie nigdy się nie staną! Jest takie przysłowie : "chodź z głową w chmurach"



+ zdjęcia z sesji


Mam nadzieję, że takiego typu post Wam się spodoba.
See you..

14 komentarzy:

  1. Bardzo fajny post i pomysł z tą kąpielom
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post, bardzo kreatywny!
    zapraszam do siebie: http://blue-alaska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy post , fajnie się czyta

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne pomysły :D Szczególnie z tą kąpielą oraz wyjściem na miasto ^^

    Ancient-lullaby-happiness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny blog ^^ Zapraszam http://magia-przyjazni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny post mi szczęście daje muzyka
    spam2506.blogspot.com zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobry post!
    Dobre propozycje , mi szczęście daje wyciszenie się i odpoczęcie :)

    emkablogerka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny post (:
    Z taką lekkością napisany (:
    Miło się gi czytało.
    yelloow-book.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam, witam! Nominowałam Cię do LBA. :) Więcej znajdziesz tutaj: http://roszakblog.blogspot.com/2015/09/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Perfekcyjny post! To są naprawdę dobre rady i chętnie skorzystam! Oby więcej takich postów! ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten post jest naprawde super,dziękuję za te rady i oby tak dalej ❤️ Swietnie ci idzie prowadzenie tego bloga:)

    OdpowiedzUsuń