wtorek, 1 września 2015

My music playlist

Cześć.
Jak widzicie ten post to będą moje ulubione piosenki. Hmm myślę , że podziele się z Wami moimi 10 najlepszymi piosenkami :) Mam nadzieję, że moje piosenki przypadną Wam do gustu i że znajdziecie w nich coś dla siebie. Jeśli chodzi o to jaki typ piosenek lubię, to szczerze Wam tutaj napisze, lubię wszystko co wpadnie mi w ucho.


1.Sam Smith- Lay me down


2.Sam Smith- Stay with me


3.WALK THE MOON- Shut up and dance


4.Selena Gomez- Good For You


5.Natalia Nykiel- Bądź duży


6.One Direction- Night Changes


7.One Direction- Drag me down


8.Miley Cyrus- Party in the U.S.A



9.Ariana Grande- One last time


10. Ed Sheeran- Thinking out loud


Odrazu piszę, żeby nie było pytań - kolejność nie ma znaczenia. Każdej piosenki słucham codziennie po kilka razy, żeby nie było niedomówień :)
See you..

7 komentarzy:

  1. dużo wspólnych ulubieńców mamy ;) http://creamshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super piosenek. Większość z nich także słucham :)
    http://bymikabloog.blogspot.com/2015/09/ulubiency-wakacji.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Też słucham większość z tych piosenek :D rób takie posty co jakiś czas jeśli się zgadzasz, wtedy odnajduje nowe piosenki i jest to przydatne i w sumie ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 9 ,6 , 5 Mojee <3 , uwielbiaam

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam tą nową piosenkę Seleny :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki ! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Boskie piosenki <3 Świetny gust kochana <3 !

    OdpowiedzUsuń