poniedziałek, 14 września 2015

My idol - stylizacje

Hejka.
Dziś mam dla Was jak sami widzicie po nazwie posta - stylizacje. Ale kogo ? Jeśli śledzicie mnie tutaj to napewno już wiecie kogo.... Będą to stylówki Ariany Grande!
Bardzo Wam przy okazji dziękuje za wsparcie, miłe słowa, motywacje do dalszych działań itp :) Nawet nie wiecie ile to dla mnie znaczy i jak dużo to jest dla mnie.. Dużo razy pytacie mnie od kiedy jestem Arianator(Love) , ile Ona płyt wydała i jakie są ich nazwy, kiedy ona wgl się urodziła itp. Więc ja w tym poście odpwiem Wam również na 5 pytań, które najczęściej zadajecie mi o Arianie.


PYTANIA
1.Kiedy Ariana się urodziła?
Ari urodziła się 26 czerwca 1993 roku.
2.Ile płyt wydała?
Wydała dwie płyty i jest w trakcie robienia trzeciej.
3.Jak się nazywają płyty Ari?
Pierwsza płyta nazywa się " Yours Truly", a druga " My Everything".
4.W którym roku zostały one wydane?
Płyta "Yours Truly" wydała w 2013 roku, a "My Everything" w 2014 roku.
5.Od kiedy jestem Arianator(Love)?
Jestem Love w sumie od wydania płyty "My Everything" czyli coś ponad rok.

Szczerze nie wiem czemu mi są one zadawane, ale mega się cieszę, że wiecie że uwielbiam Arianie i wszystko co z Nią związane, więc traktuje te zapytania jako komplement :)

Teraz przejdziemy do stylizacji z 2015 roku : 

















Mam nadzieję, że post Wam się spodoba.
See you..

36 komentarzy:

  1. Świetny post ! Słucham Ariany :)
    bymikabloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Idealny post, o idealnej osobie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjecia Ari! Super post, jak zawsze zreszta! I my rowniez cieszymy sie, ze możemy Cie motywować! Twoj blog i snapy sa ekstra i dobrze wiesz, ze Cie uwielbiamy, Aga! ❤️🙊 pisz dalej i... Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  4. Rano musisz wstać i być zaskoczona liczba komentarzy ;)) hihi super post kochana

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow wow woow mega :*
    Rób to co robisz bo wychodzi ci to mega :* snap pozdrawia hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mega :))
    Kocham cie za to coo robisz za twój uśmiech i za to ze nawet w trakcie roku szkolnego dodajesz postu i mnóstwo snapow :3 jesteś cudowna osoba ♡♡♡♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
  7. Super ze dodałas taki poscik
    #Arianator

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny post jeden z lepszych :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ariana jest cudowna osoba z reszta tak jak ty :) oby tak dalej spełniasz się w tym co robisz i 91828281818811 obserwatorów na snapie i jeszcze więcej oraz 8191919181919191 osób na snapie kochana :**

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoje posty są takie prawdziwe,je są sztuczne jak robi to dużo blogerek :* jesteś wyjątkowa ;>>>

    OdpowiedzUsuń
  11. Choruje sobie o ciebie oglądam hihi
    Wiec mam co robić ;3

    OdpowiedzUsuń
  12. SUPCIO oby tak dalej Aga :**

    OdpowiedzUsuń
  13. Post mega oryginalny o profesjonalny������ z każdym coraz lepiej

    OdpowiedzUsuń
  14. Mega super pięknie cudownie najlepiej po prostu co tu dużo gadać ���� pozdrawiam serdecznie kochana ;***

    OdpowiedzUsuń
  15. Arianator łączmy się! !!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wiesz co ? Jakoś nie słuchałam Ariany.. ale po twoim poście i tym jak opisują ją ludzie w internecie postanowiłam posłuchać kilku piosenek ! Jestem w szoku ! Nie wiedziałam że tworzy tak super muzyke!! To dzięki tobie ! Bardzo ci dziękuję ! Od dziś ją kocham po prostu !! ARIAAANA✋��✋✋������������

    OdpowiedzUsuń
  17. Superowsko��

    OdpowiedzUsuń
  18. Dzięki tobie przekonałam się do Ariany dzięki !

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestes super osoba dziękuję ze pi prostu jesteś i każdego dnia wywołujesz uśmiech ma mojej twarzy :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje ze będziesz z nas dumna ze jest tyle komentarzy :) wypowiedź się o tym na snapie

      Usuń
  20. Mam nadzieje ze się cieszysz ze jest tyle komentarzy :) dziękuję bardzo osobom które brały udział dziki temu możemy wywołać uśmiech na twarzy Agi który jest codziennie :) Ale mam nadzieje ze będzie 100 razy szerszy i szczęśliwszy

    OdpowiedzUsuń
  21. Najlepszy post������

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję 27 komentarzy woow nie wierze ze daliśmy rade wowoooowww

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję Agnieszko :))jak super post no to super komentarze:***

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję Eee jestem w szoku

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny post ;)
    Fajnie, że masz ulubioną gwiazdę.

    http://strongwomeen.blogspot.com/2015/09/sowa-maja-moc-zestawy-ubran.html - zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ariana zawsze świetnie się ubiera <3
    Uwielbiam <3
    http://justclaudiaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny post! Arianna ma super styl

    OdpowiedzUsuń