sobota, 26 września 2015

Healthy breakfast

Cześć.
Dziś dość nietypowy post gdyż są to "zdrowe śniadania". Niestety będą to tylko śniadania z dwóch dni, gdyż jak wiecie jest szkoła i nie zabardzo mam czas by robić więcej śniadan które kosztują trochę wysiłku i niestety czasu.. 
Od tego, co zjesz rano na śniadanie, zależy jak będzie wyglądał twój cały dzień. Musimy robić sobie śniadania, które dostarczą nam mega dużo energi! Jak wiecie może z lekcji biologii, gdy mamy za niski poziom glukozy w organiźmie i utrzymuje się on przez dłuższy czas to wtedy możemy odczuwać zmęczenie... Ja bardzo często tak mam, że przychodzę ze szkoły i jestem tak mega zmęczona, że jedyne na co mam ochotę to iść spać. Teraz przedstawie Wam dwa przepyszne i bardzo łatwe do zrobienia - śniadania.






Jeśli bowiem za niski poziom glukozy we krwi będzie utrzymywał się zbyt długo,

http://www.poradnikzdrowie.pl/zywienie/zasady-zywienia/zdrowe-sniadanie-na-dobry-start_35644.htmlma

Zdrowe ŚNIADANIE - na dobry start

7 komentarze
Od tego, co zjesz rano na śniadanie, zależy, jak będzie wyglądał twój dzień


http://www.poradnikzdrowie.pl/zywienie/zasady-zywienia/zdrowe-sniadanie-na-dobry-start_35644.html

Teraz przedstawie Wam mega motywacyjną aplikację, którą jest - PumpUp.
Możecie mnie na nim znaleźć, gdy wyszukacie osobe o nazwie : ladyaagnes.



W tej aplikacji macie mase osób, które ćwiczą od dawna, od niedawna albo dopiero zaczynają. Są tam również inspiracje do robienia różnego rodzaju jedzenia,do ćwiczenia itp.. Możecie również z PumpUp zacząć ćwiczyć!


Naprawdę polecam Wam tą aplikacje i mam nadzieję, że się do niej przekonaliście! A jeśli tak to zaobserwujcie mnie na niej.


Mam nadzieję, że post Wam się spodoba .
See you :)

27 komentarzy:

  1. Świetny post chyba zachęciłaś mnie do korzystania z tej aplikacji

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega post sama musze go wstawic bo jest naserio ciekawy !

    OdpowiedzUsuń
  3. Post bardzo w moim stylu, naprawde totalnie trafiłaś w moj gust :D
    Zdrowa żywność jest aktualnie naprawde modna, ale ta moda to cos fajnego!
    Ciesze sie, ze wymyśliłaś cos takiego, to jest bardzo pomysłowe!
    Oby wiecej takich postów!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super post! Aplikacja również się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy post ! Podoba mi się :)
    bymikabloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super post! <3
    everythinggnothing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post !
    Ale mi apetytu narobiłaś <3
    Przepyszne musi być te śniadanie !
    Musze wypróbowac :)

    Zapraszam na mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten post jest świetny, ciekawe pomysły na śniadania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale cudne śniadania! Aż chyba zrobię coś zdrowszego do szkoly na lunch! A jezeli chodzi o aplikacje to naprawdę jest motywujaca! Ale niestety moj telefon nie wyrabiał przy niej i musialam ja odinstalowac :( Ale jak dostanę nowy telefon to jestem pewna ze do niej wroce, poniewaz jest swietna ! :)
    Swietny post, oby tak dalej :) <3!
    Nicoole-nicolee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Śniadanie to podstawa!
    Trzeba je jeść, a jeszcze takie zdrowe aż chce się zjeść.
    Aplikacja wydaje się świetna ;)

    http://strongwomeen.blogspot.com/2015/09/dresslink-klikamy.html - jeżeli możesz to poklikaj w linki w tym wpisie to dla nas bardzo ważne ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super post, milo sie czytalo. Na pewno przygotuje ktores :)

    carrieblogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Super post, milo sie czytalo. Na pewno przygotuje ktores :)

    carrieblogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Matko uwielbiam ^^
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. aplikacja brzmi ciekawie. :) a śniadań niestety nie jadam wcale, poza wyjazdami, więc w moim przypadku się nie sprawdzą. :)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Wygląda pysznie! Musze kiedyś zrobić takie smoothie :)

    http://with-ideas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Kiedyś kożystałam z tej aplikacji :D teraz już nie ale jest fajna. Super zdjęcia i bardzo ładny desing bloga taki dziewczęcy :3 zapraszam do mnie roxa05.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny post, fajna aplikacja :)
    http://mishelle-a.blogspot.com/2015/09/300915-r.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam zdecydowanie za mało czasu rano, żeby przyrządzić sobie coś tak pysznego ://

    merows.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny post, chyba również wypróbuje tą aplikację :))

    Pozdrawiam
    https://robemonstre.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Śniadanie to zdecydowanie najważniejszy posiłek dnia, dlatego ważne jest aby było zdrowe :)
    pozdrawiam

    http://llasthope.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny poost! <3
    Obserwuje :)

    Zapraszam do mnie :*
    http://nikolaa123.blogspot.com/2015/10/tag-szkolny-czas.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Super post aplikacja też super pozdrawiam❤❤

    OdpowiedzUsuń
  23. Super post aplikacja też super pozdrawiam❤❤

    OdpowiedzUsuń
  24. Super post aplikacja też super pozdrawiam❤❤

    OdpowiedzUsuń