środa, 23 września 2015

Fashion Week #NYFW

Hejka.
Dziś mam dla Was post na temat Fashion Weeku. Jest to tydzień mody mówiąc po polsku. Ogólnie jak wiecie interesuję się modą i nie mogłam przegapić postu o tej tematyce. Na początek pokaże Wam pokaz "Marc by Marc Jacobs zima 2015".
Ogólnie amerykański pokaz domu mody jest najczęściej komentowanym wydarzeniem nowojorskiego FW. Marrc współpracował z Luellą i Katie od wielu lat. Debiutowały na pokazie w nowojorskim tygodniu mody dokładnie rok temu. Całą kolekcję jesień/zima 2015 oparły na latach 60 i 70. Modelki chodziły po wybiegu w rytmie utworów z lat 70 np. T.Rex "Children of the Revolution". Marc opierał w kolekcji zima 2015 na akcentach moro i mozaiki. Ubrania eksponują kobiecą sylwetkę: biodra i talię. Więc zaczynamy :










































Teraz pokaże Wam jak na FW przybyły gwiazdy,blogerki,blogerzy,stylistki,modelki z różnych stron świata i osoby publiczne. Jak możecie zauważyć na pokazie pojawiła się Kendall Jenner a ogólnie na FW pojawiła się Gigi Hadid,Selena Gomez,Bella Thorne,Nicki Minaj,Kim Kardashian z Kanye West.(pewnie więcej gwiazd się pojawiło, ale mam informacje tylko o nich)







To by było na tyle stylizacji na FW znanych gwiazd . Teraz macie zdjęcia stylizacji na pokazach różnych projektantów oraz na ulicy zrobione przez dziennikarzy.
































































































































































































Mam nadzieję, że post Wam się spodoba.
See youu...

12 komentarzy:

  1. Bardzo fajny post, pomysłowy;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Interesujący post.. Mega na prawdę mega :) tyle zdjęć musiałaś się narobić

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post mega dużo pracy musiałaś w towłożyć

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialny, dopracowany tekst, duzo zdjec, fajnych ciekawostek. Ekstra! Miazga, dziewczyno :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawe stylizacje, świetny wpis na pewno bardzo
    się przy nim napracowałaś ;) ja czasem oglądam pokazy
    na fashiontv a fashion week widziałam dzięki abstrachuje
    którzy na nim byli ;)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super :) Zdjęcia rewelacyjne i kilka stylizacji bardzo ciekawych. Ogólnie kolorystyka już typowo jesienna czyli burgund i szarości znowu królują, ja się w tego ciesze, bo lubie te kolory. :)
    Obserwuje :)
    http://cherryskyblogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Super , post uwielbiam posty właśnie z takimi stylizacjami , ale chyba jednak wole je w twoim wykonaniu
    Pozdrawiam cieplutkoo ! <3
    http://jstyle775.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny post, dużo stylizacji ale i tak wole Twoje stylizacje :D
    Widac jak bardzo dużo pracy włożyłaś (chodzi o zdjęcia) na znalezieniu ich wszystkich(znaczy tak mi sie wydaje :) )
    Pozdrawiam ze snapa :* a ja zapraszam na kanał (który niedługo będzie połączony z blogiem, dzo Waa to pewnie interesuje) ale zapraszam :* https://m.youtube.com/channel/UCuOOiruyhyB5CB6V0hAzRXg/videos

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny post ! :*
    Wiki

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow ! Świetny blog i post ! Musiałaś dużo pracy włożyć :)) Obsrwuje :)
    Zapraszam do mnie i zachęcam do obserwowania oraz komentowania :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń