niedziela, 2 sierpnia 2015

Zmiana Ariany Grande

Cześć.
Jak już pewnie wiecie ten post będzie tyczył się zmiany Ariany Grande. Nie mam na celu obrażania jej zmiany czy coś, gdyż mi się ona bardzo podoba! Wstawie Wam zdjęcia od roku 2009 do 2013.
Ariana od zawsze była moją idolką. Oglądałam z Nią seriale "Sam&Cat", " Victorious". Film: "Szwindel". Naprawdę jest świetną osobą, która ma przecudowny głos! Zawsze jak byłam młodsza zazdrościłam Jej tego głosu i do teraz zazdroszcze!

2009 ROK






2010 ROK


 2011 ROK 




 2012 ROK 







2013 ROK





+ Na koniec napisze Wam nazwy Jej piosenek, które najbardziej lubie :
"Problem","Break Free","Bang bang","One Last Time"!
Ogólnie wszystkie Jej piosenki mi się podobają ale to są takie moje ulubione! :)


4 komentarze:

  1. Nie lubię zbytnio Ariany, lubie kilka piosenek.
    Super post ! Megaa się z wyglądu zmieniła.

    http://feelingsofhumanity.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Też jestem fanką Ari, fajny post gratulacje:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jestem fanką Ariany, ale według mnie jest prześliczna. Widać, że przede wszystkim schudła! I wygląda świetnie! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. One last time najlepsza!! ♥♥

    Zapraszam gabiwegiel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń