czwartek, 20 sierpnia 2015

Teen Choice Awards

Cześć.
Robie tego posta na Waszą prośbę. Powiem szczerze, nie wpadłabym nigdy na pomysł by dodać posta na ten temat, ale jednak Wy jesteście tak pomysłowi że dzięki Wam go dodaje! Odrazu przejde do sedna:
NOMINOWANI:
*One Direction- najseksowniejszy mężczyzna
*Igrzyska Śmierci-najlepszy film fantastyczny
*Lycy Hale- najlepsza aktorka w serialu dramatycznym
*Pitch Perfect 2-Choice Movie:Chemistry
*Demi Lovato- najlepsza artystka
*Słodkie kłamstewka-najlepszy serial dramatyczny
*Taylor Swift- osobowość Twittera
*Bella Thorne-najlepszy czarny charakter
*Nina Dobrev- najlepsza aktorka w serialu fantastycznym
*Fifth Harmony-najseksowniejsza kobieta
*Shailene Woodley-najlepsza aktorka w filmie akcji
*Grant Gustin-telewizyjny przełomowy występ aktorski
*Night Changes-najpiękniejsza piosenka miłosna
*Ross Lynch-najlepszy aktor w serialu komediowym
*Zoe Sugg-najpopularniejsza internetowa gwiazda fashion/beauty
*Jared Padalecki-najlepszy aktor w serialu fantastycznym
*Teen Wolf-najlepszy program rozrywkowy lata
*Paul Walker-najlepszy aktor w filmie akcji
*Little Mix-najlepszy debiut artysty
*Zostań jeśli kochasz-najlepszy dramat

Bella Thorne

Britney Spears

Chloe Moretz

 Ellen Degeneres i Portia de Rossi


Emma Roberts

Lea Michelle

Lucy Hale

Nina Dobrev

Rita Ora

Sarah Hyland

Shy Mitchell


 Wiz Khalifa

Zendaya Coleman


Ogólnie bardzo się cieszę, gdyż został nominowany mój kochany serial- Teen Wolf!!!
Jak myślicie która gwiazda miała najlepszą stylówkę?
Mam nadzieję, że post Wam się spodobał :)
See you..

11 komentarzy:

  1. Mega fajny post, najlepszą stylówkę moim zdaniem miała Sarah Hyland :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sarah Hyland miała chyba najlepszą kreację, bardzo mi się spodobała :) a zaraz po niej Rita w czerwonym garniturze :) pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. super post
    najbardziej podobała mi się stylizacja Lea Michelle
    spam2506.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zendaya Coleman uwielbiam ją! :)
    http://nikolaobecna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super post! Wydaje mi się, że najlepszą stylizację ma Lea Michelle :)
    http://pingusay.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ja na TCA głosowałam tylko na PLL.
    Najlepsza stylizacja? Lea Michelle :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi nie podoba się żadna stylówka. Myślę, że ubrali się jak Kapitolińczycy na paradę przed igrzyskami ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny i nietypowy post. Podziwiam cię że wpadłaś na ten pomysł.
    Zapraszam do mnie http://victoriaaprincesss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny post zapraszam do mnie http://15teenblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny post, oryginalny :))
    http://mishelle-a.blogspot.com/2015/08/220815-r.html#more

    OdpowiedzUsuń