niedziela, 30 sierpnia 2015

Stylizacje by Aagnes

Hejka..
Jak widzicie dziś będą stylizacje, które sama zrobiłam! Mi osobiście one się mega spodobały i mam nadzieję, że podzielicie mój gust modowy.. Napisze odrazu Wam ceny i z jakiego internetowego sklepu dana rzecz pochodzi.



DROŻSZE NIE ZAWSZE ŁADNIEJSZE
Będe porównywać dwie stylizacje : jedna będzie droższa - druga tańsza, a Wy pod koniec nie patrząc, który zestaw jest tańszy, a który droższy ocenicie w komentarzu, który jest ładniejszy.


1 VS 2
Sukienka- ALLYFASHION.COM
Buty-(Adidas Superstar)-Adidas.pl,Mytheresa.com
Kurteczka-Batoko.com

 Sukienka- Mosquito MSQ
Buty- Kurtgeiger.com
Wianek- Jcpenney.com
Tatuaże metaliczne- The-dressingroom.com
I która stylizacja według Was najlepsza? 1 czy może 2 ?

3 VS 4
Koszula-Amazon.com
Plecak-Amazon.com
Buty-Kohls.com,50style.pl
Spodnie-Ililily.com
 Spodnie-Newlook.com
Crop top- Wearall.com
Buty- Landaustore.co.uk
Zegarek-Truefacet.com
Kolczyki-Diamondwave.com
Lepsza stylizacja 3 czy 4 ?

5 VS 6
Plecak-Lucluc.com
Bluzka-Goldgetter.co.uk
Spodenki-Etsy.com
Buty(Air Max)- Superette.co.nz
 Koszulka-Aeropostale.com
Ogrodniczki- Hm.com
Buty- Amazon.com
Plecak-DSW.com
 Stylizacja nr 5 czy 6 lepsza ? Hmm..

7 VS 8
Spodnie-Glamorous.com
Bluzka-Glamorous.com
Buty(Adidas Superstar)- Jades25.com
Crop top-Janenorman.co.uk
Bransoletki-Guess.com
Spódnica-Untitledandco.com
Buty-Lucluc.com
To były dwie ostatnie stylizacje.. I jak myślicie która stylizacja w  każdej z tych "walk" jest tańsza a która droższa ?


STYLIZACJE NR 1 - 924 złoty



 STYLIZACJE NR 2 - 524 złoty

 STYLIZACJA NR 3 - 453,99 złoty


 STYLIZACJA NR 4 - 69,012 złoty



 STYLIZACJA NR 5 - 854 złoty

 STYLIZACJA NR 6 - 545 złoty

 STYLIZACJA NR 7 - 733 złoty


 STYLIZACJA NR 8 - 908 złoty

 I co? Zgadliście która stylizacja jest tańsza, a która droższa?
Piszcie w komentarzach czy tak i czy taki post Wam się podoba :)
See you..

8 komentarzy:

  1. Bardzo fajny post ! Śliczne stylizacje !
    1 vs 2 wybrałam nr 1 :)
    2 vs 4 wybrałam nr 4
    5 vs 6 wybrałam nr 6
    7 vs 9 wybrałam nr 7
    http://bymikabloog.blogspot.com/2015/08/rozmowa-z-blogerka-1.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietne rzeczy !
    Najlepszy jest zestaw nr. 3 <3

    Pozdrawiam cieplutko, i licze że zajrzysz do mnie :)
    Zapraszam na mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. 1 stylizacja według mnie najlepsza bardzo w moim stylu :)

    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. 2 ciekawsza niż 1, 3 niż 4, 5 niż 6, 8 niż 7, a jeśli chodzi o ceny to nie często droższe równa się ładniejsze;>

    Napracowałaś się przy tylu stylizacjach, efekty super!

    www.kwietniowaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super stylizacje a najbardziej podoba mi się 5❤

    OdpowiedzUsuń
  6. Super stylizacje a najbardziej podoba mi się 5❤

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne outfity, a najbardziej spodobał mi się nr. 3 i 5 :)
    zapraszam do siebie i mam nadzieję, że jeśli Ci się spodoba zostaniesz na trochę dłużej? ;)
    smileelucky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie sie najbardziej podoba stylizacja nr 5, chyba najbardziej w moim stylu :) świetny post.

    OdpowiedzUsuń