środa, 12 sierpnia 2015

Moda na jesień-zime 2015/2016

Cześć.
Bardzo mi miło Was poinformować, że kolejny raz poproszono mnie o dodanie posta na dany temat. Cieszę się naprawdę, że koszystacie z tego że czytam Wasze propozycje i dodaje posty właśnie na tematy o których chcecie czytać :)

W sezonie jesień-zima 2015/2016 będą modne przede wszystkim ciepłe,miękkie ale krótkie,dziane sukienki w energetycznych kolorach




Cenione będą  błyszczące, lśniące i metaliczne ubrania ....


Geometryczne,abstrakcyjne,moro doceniane będą na płaszczach,swetrach i sukienkach..
















Następnym odkryciem są futra!



















Dżins nadal modny!



















Spódniczki takie kroju kończące się przed kolanen? - Jak najbardziej!



















Od dawna modne, ładne i przede wszystkim wygodne! - kombinezony! Nie musimy się martwić co ubierzemy do spódniczki, spodenek czy koszulki, tylko zakładamy kombinezom i idziemy na miasto!

I ostatnią rzeczą z jaką się z Wami podziele to to- żeby w sezonie jesień-zima odsłaniać swoje kostki!




















+ na koniec podsyłam Wam moje selfie ".."


Mam nadzieję, że post Wam się podoba :)
See you..

4 komentarze:

  1. Nie podobają mi się zbytnio te kreację

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomyślą na post ;)
    Mega ;*
    #snap :***
    Jestes sliczna i cudowna osoba ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomysł miało być :**

      Usuń