wtorek, 11 sierpnia 2015

Kendall Jenner zamyka pokaz Lagerfelda + piosenka dnia

Cześć.
Postanowiłam, że będę starała się dodawać po dwa posty codziennie! Więc o to jestem drugi raz w tym dniu i pisze posta.

Pokaz Chanel był jednym z najważniejszych wydarzeń Tygodnia Mody w Paryżu. Odbywa się on co pół roku i jest niezwykle kosztowną ale i zaszczytną imprezą.
W sezonie 2015/2016 Lagerfeld stawia na Kendall Jenner, przyrodnią siostrę Kim Kardashian.
Kendall  udało  się w końcu pojawić na wybiegu u Marca Jacobsa i Givenchy, czy reklamować perfumy Calvina Kleina. Kendall zamknęła pokaz Chanel! Pojawiła się na wybiegu jako ostatnia modelka i wystąpiła w sukni ślubnej.A tak wyglądał cały pokaz kolekcji jesień/zima 2015/2016 domu mody Chanel.







 (żebyście wiedzieli z jakich kont biore zdjęcia z pokazu zostawiłam Wam nicki na instagrama)


KRÓLOWA INSTAGRAMA- KAŻDY ROZPOZNAJE JĄ PO TYM ZDJĘCIU


+PIOSENKA DNIA : One direction- Drag Me Down

3 komentarze:

  1. Według mnie wygląda okropnie. Nie lubię rodziny Kardashianów.
    Post super, piosneki nie słyszałam.

    Zapraszam na mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post, bo jeśli ktoś sie takimi rzeczami interesuje a nie ma dostępu np. do instagrama to dla tej osoby bardzo przydatne. Ja też nie do końca ,, podziwiam" Kendall Jenner, ale każdy ma inne wzory do naśladowania :)

    Mój blog- Klik

    OdpowiedzUsuń