wtorek, 4 sierpnia 2015

Co warto zwiedzić we Wiedniu

Hejka.
Mam dziś dla Was posta, nad którym zastanawiałam się bardzo długo, czy chcielibyście go zobaczyć na moim blogu i właśnie dziś nadeszła pora bym go napisała. Jak wiecie w te wakacje byłam we Wiedniu, który jest naprawdę przepiękny!
 Postaram się Wam przybliżyć jak najbardziej klimat Wiednia i jego zabytki.

1. Belvedere




2. Schonbrunn




3. Hundertwasserhaus



4. Wiener Prater(oczywiście tu jest tylko cząstka Prateru, gdyż Prater jest naprawdę mega duży i nie da się zrobić takiego ujęcia, żeby był pokazany w całości, chyba że z samolotu czy coś :) )



5. Stadtpark Vienna



6. Secession


7.Palmiarnia



8. Rathaus



9. Vienna International Centre



10. Salzburg (to miejsce jest akurat 300 km od Wiednia, ale dałam Wam taki mega bonus)



Mam nadzieję, że post Wam się spodoba :)

4 komentarze:

  1. Jakie cudowne zdjęcia. Chciałabym kiedys odwiedzić to miejsce :)
    by-vanys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaobserwowałam Twój blog i czekam na rewanż :)

    www.ghabj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. przecudowne miejsca! :)
    obs/obs? siwusi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń