poniedziałek, 10 sierpnia 2015

Birthday Kylie Jenner!

Cześć.
Zauważyłam, że osatnio skupiam się na postach, które są związane z osobami sławnymi. Nie twierdze,że to źle ale jednak chciałabym bardziej skupić się na moich zdjęciach niż na czyichś. Jednak jest tak mega gorąco u mnie(36 stopni w cieniu), że niestety nie daje rady ;/ Ale obiecuje, żę w środę jak nie wcześniej pojawią się zdjęcia z sesji. A teraz przejdę do treści o której chcę pisać w tym poście.

Urodziny Kylie Jenner!
 Kylie Jenner swoją  osiemnastkę obchodzi dzisiaj, czyli w poniedziałek, jednak drogie prezenty przyjmuje i rozdaje już od piątku! Kylie zasypała prezentami szpital dziecięcy w Los Angeles, jak zresztą pewnie  wiecie z Jej instagrama(kyliejenner). Jak informuje hotplota.pl Kylie rozdała dzieciom chorym na nerki między innymi : słuchawki Beats, koce Barefoot Dreams, cukierki i gumy przyjazne dla nerek z Sugar Factory praz skarpetki Arthur George zaprojektowane przez swojego brata, Roba Kardashiana. Poza tym każde dziecko dostało aparat fotograficzny z kamerą!





+ Kylie w swoje urodziny pojawiła się w blond włosach! Jak szaleć to szaleć!
HOT OR NOT?











































Mam nadzieję , że post Wam się podoba :)
See you




3 komentarze:

  1. Piękny szablon *.*

    Lecisz do obserwowanych.!


    http://screaming-inside-2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam to mega ona jest
    http://kmurawskaa.blogspot.com/2015/08/pond-i.html zapraszam +obs

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ją lubię :)
    Poklikałabyś u mnie w linki pod ostatnim postem?:) Byłabym wdzięczna:*
    Może wspólna obserwacja?:) Daj znać u mnie, a na pewno się odwdzięczę

    http://ola-banaczyk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń