poniedziałek, 24 sierpnia 2015

BACK TO SCHOOL: Q&A

Hejka.
Dziś jak widzicie będzie post z serii BTS - Q&A. Czyli pytanka od Was i moje odpowiedzi.
Na samym początku pragnę Wam przekazać, że z serii BTS będą ogólnie chyba 4 posty:
                                                *potrawy i napoje(już na blogu)
                                                *Q&A(czyli ten)
                                                *3 stylizacje
                                                *przybory szkolne
Tak więc przechodzimy już do Q&A.



PYTANIA:
1.Jaki jest mój ulubiony przedmiot?
Moim ulubionym przedmiotem jest polski.

2.Jakiego przedmiotu najbardziej nie lubię?
Hmm w sumie nie mam chyba takiego przedmiotu, którego tak mega nie lubię, ale nie przepadam za WOSEM.

3.Czy lubię ludzi z mojej szkoły?
Tak lubię osoby z mojej szkoły, mogłabym nawet powiedzieć, że bardzo lubię :)

4.Czy tęsknie za szkołą?
Hmm, może nie za szkołą, ale za osobami z którymi spotykam się właśnie w szkole

5.Czy ściągałam kiedyś na sprawdzianie ?
To pytanie jest chyba każdemu znane, jak każdy- tak raz ściągałam.

6.Z kim najczęściej spędzam przerwy?
Ogólnie przerwy spędzam z moją najlepszą przyjaciółką- Ola.

7.Jaką miałam średnią na koniec roku ?
Na koniec 2 gimnazjum miałam średnią 5,47.

8.Jaka była moja najniższa średnia?
4,90

9.Jaka była moja najwyższa średnia?
5,60

10.Czy lubię nauczycieli z mojej szkoły?
Tak, lubię moich nauczycieli.

11.Czy lubię chodzić do szkoły?
Ogólnie nie napisze, że nie lubię chodzić do szkoły, gdyż dzięki Niej każdy z Nas umie pisać,mówić różnymi językami, odpowiednio wymawiać zdania, słowa itp.. Najbardziej lubię chodzić do szkoły by spotykać się ze znajomymi!

12.Czy dużo osób zmienia się w gimnazjum?
Ja uważam ogólnie, że - tak dużo ludzi  zmienia się w gimnazjum, ale nigdy nie spotkałam się z określeniem, że w gimnazjum zmieniają się ludzie na lepsze. Szczerze nie rozumiem czemu tak jest.. Ja osobiście uważam, że w gimnazjum ludzie dorośleją, są bardziej odpowiedzialni, odpowiadają za swoje czyny, czy one są dobre czy też złe.To jest tylko moja opinia, każdy może mieć swoją.

Dziękuje każdemu za pytanka. Jeśli ktoś nie ma mnie na snapchacie to zapraszam - mrsfashiiion. Jest tak bardzo dużo sytuacji z mojego życia, co robię, gdzie jestem itp.. Również często odpowiadam na pytanka, które zadajecie na prywatnej wiadomości na snapchacie :)
See you..

6 komentarzy:

  1. Bardzo fajny post ! Też nie wiem czemu ludzie zmieniają się w gimnazjum :/ Zazwyczajzmieniająsię na złe np. Zaczynają palić itp. Ja na razie z moimi przyjaciółmi nie spotkalam się aby zmienili się na złe :*
    Pozdrawiam !
    bymikabloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega post ! , ludzie w gim sie zmieniają zaczynają pić itd żeby być fajnym a wcale im to nie smakuje ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post! Jesteś już 3 moja ulubiona blogerka :) super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super post! Jesteś już 3 moja ulubiona blogerka :) super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć zostałaś nominowana do Liebster Blog Award.
    Więcej informacji: http://pingusay.blogspot.com/2015/08/lba-liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć zostałaś nominowana do Liebster Blog Award.
    Więcej informacji: http://pingusay.blogspot.com/2015/08/lba-liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń