wtorek, 25 sierpnia 2015

BACK TO SCHOOL: przybory szkolne

Cześć.
Dzisiaj przychodzę do Was z postem o moich przyborach szkolnych. Nie mam ich na razie za wiele, gdyż zazwyczaj większość rzeczy kupuje w trakcie szkoły, ale podziele się z Wami tym co mam w tym momencie.



                                               Mam słabość do takiego typu zeszytów..


                                    Te będą pewne do angielskiego,polskiego i religii..


                                                   "Super girl" i dzień staje się lepszy!

                                                           
                                                            London marzenie!


                                        Początkowa cząstka wyposażenia mojego piórnika!


            + pomyślałam, że wstawie w tym poście mój szkolny plecak, który jest z Vansa.



Mam nadzieję, że post Wam się spodoba i do zobaczenia w następnym.
See you..

9 komentarzy:

  1. Wow super post! Plecak jest mega :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny plecak :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne rzeczy i śliczne zeszyty ! A w tym plecaku się zakochałam. Sama taki chciałam zakupić,ale kupiłam inny :)
    bymikabloog.bogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny plecak !
    Najlepsze zeszyty :)

    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie :)
    http://feelingsofhumanity.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. super ten plecak, też musze wybrać sie na szkole zakupy ale ciągle brak czasu :/
    pozdrawiam :*

    http://mumakeupweronika.blogspot.com/2015/08/czego-mezczyzni-nienawidza-w-kobiecym.html

    OdpowiedzUsuń